andreholm Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Skal ha nye sommerfelger til min blå E46 Coupe, men er veldig usikker på hvilke.. Skal i hvertfall ha 19", og helst litt kant Så jeg lurte på om noen her på forumet har noen meninger om det!! Evt. bilder og hvor jeg kan få tak i de forskjellige felgene.. Er ny på forumet i dag, så skal i hvertfall prøve å få lastet opp noen bilder av bilen min.. Skal ikke garantere noe
opt Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen til bimmers Pen bil du har, du får slenge ut litt flere skrytebilder. Pga innpresset på din bil får du ikke veldig mye mer kant enn du har på bildene uten å valse. Men det finnes jo masse felger der kanten er litt mer markert enn på de på bildene. Hvor mye har du tenkt å legge i da?
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen som medlem! BBS CH eller BBS RS GT er veldig pent på E46 coupe. Breyton Magic er også pene Ikke noe ekstrem kant på noen av dem, men passer bilen bra! Bilder finner man på google
Marius2002 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen til bimmers.no. En kjempefin bil du har. BBS RS GT er som Ad|oS sier veldig pene på E46 coupe. Men jeg synes du hadde veldig fine felger på bilen nå. Evnt. bruke de du har nå til vinterfelger.
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Er vel Motorsport-felgene som står på bilen hans nå
Truls 87 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 en e46 kler BBS CH og BBS CK veldig godt... Jeg hadde CK på min.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=44409&highlight=
andreholm Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Takker for gode svar Kommer nok å legge en god del penger i sommerhjul, da jeg kan spare opp litt i løpet av vinteren De felgene på bildet er blitt vinterhjul nå ja.. De BBS RS GT felgene syns jeg kledde bilen utrolig godt! Noen som veit prisen på de i 19" (usikker på hvilken felgbredde jeg kan ha).
vetu03 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Disse her syntes jeg er rå på e46: Ellers er det mange tråder om felger her inne. Denne f.eks: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ght=felgen
aloebiz.net Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg synes Hartge Classic er fete felger http://vikebil.no/v1/view_picture.php?id=137
andreholm Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt 19" M6 Replica felger til E46? Noen nettsider? Takknemmelig for svar!
S.Arnesen Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 www.interdekk.no vet jeg har i 18, tror de har 19 også
lovilov Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Kjør på me BBS hjul 8,5*19 event 20 med 5-serie innpress... Du må da kanskje valse kanten litt inn,,du henter lett inn 1,5-2cm på det uten at det vises .... Veldig viktig å fjerne orginal gurba som ligger i buen før valsing å legge på ny etterpå... Vis du valser som det er bli hjulbuen stygg.....
andreholm Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Takker for svar! Tror nok det blir M6 Replica felger jeg.. Syns de passer skikkelig bra på bilen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå