Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nye sommerfelger til min blå E46 Coupe, men er veldig usikker på hvilke.. Skal i hvertfall ha 19", og helst litt kant :D

Så jeg lurte på om noen her på forumet har noen meninger om det!!

Evt. bilder og hvor jeg kan få tak i de forskjellige felgene..

Er ny på forumet i dag, så skal i hvertfall prøve å få lastet opp noen bilder av bilen min.. Skal ikke garantere noe :wink:

pacy8zng8thp3oe6t4iz.jpg

ubhrfx8m6kz8k6ds1o66.jpg

31u7kdsenpr6ooewdl8i.jpg

Skrevet

Velkommen til bimmers :D

Pen bil du har, du får slenge ut litt flere skrytebilder.

Pga innpresset på din bil får du ikke veldig mye mer kant enn du har på bildene uten å valse. Men det finnes jo masse felger der kanten er litt mer markert enn på de på bildene.

Hvor mye har du tenkt å legge i da?

Skrevet

Velkommen som medlem!

BBS CH eller BBS RS GT er veldig pent på E46 coupe. Breyton Magic er også pene :wink: Ikke noe ekstrem kant på noen av dem, men passer bilen bra!

Bilder finner man på google :)

Skrevet

Velkommen til bimmers.no. En kjempefin bil du har. BBS RS GT er som Ad|oS sier veldig pene på E46 coupe.

Men jeg synes du hadde veldig fine felger på bilen nå. Evnt. bruke de du har nå til vinterfelger.

2006-04-BMW-M3.jpg

Skrevet

Takker for gode svar :D

Kommer nok å legge en god del penger i sommerhjul, da jeg kan spare opp litt i løpet av vinteren :wink: De felgene på bildet er blitt vinterhjul nå ja..

De BBS RS GT felgene syns jeg kledde bilen utrolig godt! Noen som veit prisen på de i 19" (usikker på hvilken felgbredde jeg kan ha).

• 1 month later...
Skrevet

Kjør på me BBS hjul :D 8,5*19 event 20 med 5-serie innpress... Du må da kanskje valse kanten litt inn,,du henter lett inn 1,5-2cm på det uten at det vises :) .... Veldig viktig å fjerne orginal gurba som ligger i buen før valsing å legge på ny etterpå... Vis du valser som det er bli hjulbuen stygg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...