Steffan C Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen til verdens beste forum . Og virkelig flotte BMW'r du har, men den DTM potta på E36'n bør bort syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen. To flotte biler du hadde der. 320cd'n var ikke akkurat ulik min nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 2 nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Velkommen inn Pene biler du har der ja, solgte selv nylig en med lignende farge som E36`en. Burgunderrød, og må si at jeg virkelig liker den fargen. Den jeg har nå er også Orientblå(tror jeg ) Men jeg har ikke blitt heeeelt fortrolig med den fargen enda, desverre Når det gjelder chip ville jeg anbefalt Hartge sin. Virker langt mere betryggende en de andre aktørene på meg, men så koster de litt igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreholm Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Takker for mange positive tilbakemeldinger Den er orientblau ja.. Tror ikke jeg har sett din heller, er i fra Vikersund i hvertfall jeg da.. Nei, har ikke hatt noen andre biler enn disse jeg.. Er bare 20 år Ja bildene er derifra.. Technicas heter den.. Hartge chip ja.. Vet du hvor jeg finner info og pris på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 www.hartge.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Burde vel ikke klage på to slike biler når du er 20! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Takker for mange positive tilbakemeldinger Den er orientblau ja.. Tror ikke jeg har sett din heller, er i fra Vikersund i hvertfall jeg da.. Nei, har ikke hatt noen andre biler enn disse jeg.. Er bare 20 år Ja bildene er derifra.. Technicas heter den.. Hartge chip ja.. Vet du hvor jeg finner info og pris på det? Ja jeg bor i Åmot så får se litt etter deg neste gang jeg passerer Vikersund . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Heisan og velkommen til oss Flotte biler du har ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Nydelig E36.. Selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreholm Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Noen få bilder av litt nyere dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Is bilen var rå flott.. Nydlig i lakken.. har vel ikkje fleire bilder av den du kan legge ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 STRØKENT! Trenger soting av vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreholm Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Takk for flotte tilbakemeldinger! Nøstbakken: Meget pen bil du har også, er ikke helt ulike disse bilene Har nok ikke noen flere bilder som jeg kan huske nå ihvertfall, og bilen er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå