rottert Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Dieselutviklingen har gått framover de siste årene må jeg si http://uk.youtube.com/watch?v=asJdJzn2eHY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Rått ja, kunne nesten se at den 535d'en var chippa ja. Men syntes 370hk var veldig mye. Har sett at effekten pleier å ligge på rundt 340-350hk med chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Sikkert mer som er gjort for å oppnå 370HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Bra aks på den der! 0-200 på 18sek!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Fy fan! Har sett den før, men fy fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Den fløtta seg ja..Lyden på nye diesel er jo like fin som bensin lyden..Hører jo nesten ikke forskjell lenger http://uk.youtube.com/watch?v=SRO7FpYpHts E46 330CD som gjør 272kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Det er rått, det er det det er =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 La merke til et innlegg fra en amerikaner om at det var så synd ikke bmw solgte dieselutgaver over there . Sære amerikanere altså. Vet ikke hva de går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Heftig forbruk på den 330'n der med full gass! Ser bare hvordan km-telleren som viser hvor langt den kan gå raser nedover. Men går jo faktisk 75m/sek i den topphastigheten der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Det er det jeg prøver å fortelle....diesel er helt KONGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 tøft å se traktorer med litt fres å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinfor Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 YES, diesel e tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Har selv prøvd twinturbo dieselen i både E61 og E92 karroseriet, og må si meg meget imponert! Sofistikert lydbilde og rå kraft, og alt dette med et moderat forbruk, jeg kjørte under literen på begge, og jeg prøvde bilene for det de var verdt, og da å ha et forbruk som min tidligre E90 318i, vel, det er ganske rått! Har min nåværende 530Dat, og ser ingen umiddelbar grunn til å gå tilbake til bensin med det første, liker riktignok N54B30 motoren, den har jo også fått sine motor priser allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå