Buer Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 STRØKENT Sportsinteriør! Nye hjullager.. Lite rust, noe i hjulbuer bak.. El vinduer og el takluke.. Kmstand 186000. Eu ok fram til April 08 Div små feil.. Girøverføringer må byttes, clutch/utløserlager, +stramme gassvaier.Lekker litt fra tappepluggen på bunnpanna men det er bare å sette den inn med litt gjengeteip så blir den bra. Selges kr 40000.. hel og pen..Kan ta inbytte i 318is e36.. med elle ruten mellomlegg, spørs på hvilken stand den er i.. Send meg en pm eller ring 95780397.. mvh mathias buer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 bytte i opel omega turbo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buer Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Haha, Opel?? Kun bmw som gjelder her i gården gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Fin bil da lykke til me salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 deilig bil:) jeg er veldig int i bilen,, hvor står bilen? rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Hvis jeg hadde være gammlere enn 16 å hatt litt bedre økonomi hadde jeg hentet den i morra!! Den bilen var grisefet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 deilig bil:) jeg er veldig int i bilen,, hvor står bilen? rust? Lite rust, noe i hjulbuer bak står det i åpningsinnlegget. Står også at fyren bor i Porsgrunn, så det er vel 99 % sikkert at den står der tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Lekker bil! ikke stress med å selge den.. i tilfelle jeg får akkurat hjerne svikt finner ut at E30 er bedre enn E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 azeton.. din lille hagenisse når var det e36 ble bedre en e30? tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buer Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 den står i porsgrunn ja.. har faktisk ikke hatt noen henvendelser enda på mobil.. sikkert gordi det er noen små feil ved den som jeg ikke har tid til å reparere sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRunner_89 Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 virkelig pen bil du har ja du hadde ikke orket å sende et bilde av den lille rusta som er der ? om det er rust hull eller bare litt overflate rust ? trenger bil , og din er akkurat det jeg ser etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 den står i porsgrunn ja.. har faktisk ikke hatt noen henvendelser enda på mobil.. sikkert gordi det er noen små feil ved den som jeg ikke har tid til å reparere sjøl.. Jeg sendte mld og prøvde å ringe for lenge siden, men ingen svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buer Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 den står i porsgrunn ja.. har faktisk ikke hatt noen henvendelser enda på mobil.. sikkert gordi det er noen små feil ved den som jeg ikke har tid til å reparere sjøl.. Jeg sendte mld og prøvde å ringe for lenge siden, men ingen svar da fpr du prøve igjen, så ska jeg følge med på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Den bilen har jeg hatt lyst på en stund! Utrolig pen bil! Hadde jeg hatt noe slikt hadde jeg ALDRI solgt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buer Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 hehe, vil ikke jeg heller, men jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg