Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

STRØKENT Sportsinteriør!

Nye hjullager..

Lite rust, noe i hjulbuer bak..

El vinduer og el takluke..

Kmstand 186000.

Eu ok fram til April 08

Div små feil.. Girøverføringer må byttes, clutch/utløserlager, +stramme gassvaier.Lekker litt fra tappepluggen på bunnpanna men det er bare å sette den inn med litt gjengeteip så blir den bra.

Selges kr 40000.. hel og pen..Kan ta inbytte i 318is e36.. med elle ruten mellomlegg, spørs på hvilken stand den er i..

Send meg en pm eller ring 95780397.. mvh mathias buer

fk1bryhfgncqm6x73efs.jpg

9fl1tqbwt51pvozuxph4.jpg

33mr693xl92zctzpebyh.jpg

rd61podp8d3m23y7hv29.jpg

61rwrxup8qgelsnevssl.jpg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
deilig bil:) jeg er veldig int i bilen,, hvor står bilen? rust?

Lite rust, noe i hjulbuer bak står det i åpningsinnlegget. Står også at fyren bor i Porsgrunn, så det er vel 99 % sikkert at den står der tenker jeg. 8)

Skrevet

den står i porsgrunn ja..:) har faktisk ikke hatt noen henvendelser enda på mobil.. sikkert gordi det er noen små feil ved den som jeg ikke har tid til å reparere sjøl..

Skrevet

virkelig pen bil du har ja ;)

du hadde ikke orket å sende et bilde av den lille rusta som er der ? om det er rust hull eller bare litt overflate rust ?

trenger bil , og din er akkurat det jeg ser etter :)

Skrevet
den står i porsgrunn ja..:) har faktisk ikke hatt noen henvendelser enda på mobil.. sikkert gordi det er noen små feil ved den som jeg ikke har tid til å reparere sjøl..

Jeg sendte mld og prøvde å ringe for lenge siden, men ingen svar :roll:

Skrevet

Jeg sendte mld og prøvde å ringe for lenge siden, men ingen svar :roll:

da fpr du prøve igjen, så ska jeg følge med på mobilen :)

Skrevet

Den bilen har jeg hatt lyst på en stund!

Utrolig pen bil! Hadde jeg hatt noe slikt hadde jeg ALDRI solgt igjen :lol:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...