Murdiii Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Jeg har bestilt meg en 320D Coupe i Alpine hvit, M-pakke er med, men tenkte å kanskje gjøre den enda litt mere M! Tenkte på: -M3 Bakfanger -M3 Effektanlegg -M3 Speil -M3 Felger 19" - Ombygge til xenon angeleyes og tåkelys Dette er planen i førsteomgang! Har du noe råd og komme med evt. hvor jeg kan få kjøpt det jeg er ute etter osv. Vil jeg være takknemlig
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Fra denne vinkelen er det ikke mye jeg kan klage på når jeg ser den bilen. Nydelig bil, og gjør seg bra i hvitt! Flere bilder?
///Magnus Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Veldig pen bil. Synes absolutt _ikke_ du burde prøve å lage en wannabe M3.
Patrick B Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Sto en klis lik 320d coupe hos BMW i Tromsø, fy fan de er lekker i hvit!
Ellingsen B. Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 griselekker bil! Gratulerer. Ville beholdt den akkurat slik den er idag, kanskje litt mer senk, men ikke noe mer
Betakaroten Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Da jeg leste trådtittelen tenkte jeg det kanskje var snakk om en e46 med M klistremerker. Fikk meg en positiv overraskelse! FY FLATE for en fin bil. Alpinewhite er jo råeste fargen du kan få på en BMW
|Andreas| Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 En ekstremt lekker bil! Syns ikke du skal gjøre så alt for mye med den. En add-on leppe forran, 335Ci bakfanger og feite kantfelger med gull senter hadde vært perfekt i mine øyne
Murdiii Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Syns det blir litt mye plast på bakfangeren! Å M3 Eksosen er jævli råå, men kan si meg enig at det ikke er så kult å få en skikkelig wannabe M3! disse bildene er da av demobilen, men min her 98% identisk!
Endre87 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Sykt pen bil hva måtte du gi for noe sånt?
Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Lekker bil. Grattis er vel på sin plass å si! Til det du har tenkt å gjøre, hvorfor ikke kose seg med denne allerede lekre bilen til og begynne men, å evt kjøre noen mods litt senere? Frontleppe i carbor, evt M speil, og litt mer senk, og du har en perfekt bil , kanskje legge på noe solfilm på rutene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå