Rogern Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 kjenner d begynner å kribble litt nå stort sett bakstilling, mellomaksel, eksos ,fjærbein, bremser og stolene igjenn nå. mangler fortsatt noen foringer i bakstilling... gleder meg skikkelig til å få ta den ut av garasjen og gi den en skikkelig vask og polering!
Christian_ Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Spennendes prosjekt. Ser ut til å bli en rå bil. Hvor lang tid brukte du på å skifte ledningsnettet?
Rogern Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Spennendes prosjekt. Ser ut til å bli en rå bil.Hvor lang tid brukte du på å skifte ledningsnettet? jeg og en kompis gjorde d på 2 dager med montering av gulvmatte, taktrekk. blir så en ser litt mørkt på d når du ser hele den "klasen" som skal igjennom d lille hullet... gikk egentlig over all forventning, da man egentlig ser hvordan d skal ligge når d kommer inn i bilen.(jeg merket alle kontakter på ledningsnettet før jeg tok d ut av donorbilen) får ikke tid til å lakkere sideskjørt, m3 speil og slikt før den taes ibruk.. tror jeg har den eneste m3'n uten m3 speil
Rogern Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 ingen nye bilder.. men nå mangler bare eksosen så skal bilen ned fra bukkene og stå på egne hjul igjen etter ca ett halvt år! skal ta noen bilder når jeg har fått trillet den ut og vasket den. problemet er bare at delebilen står i veien og racing jekken min til 1400kr fra biltema gikk istykker etter 2mnd... har ikke prøvd å startet den enda da den mangler eksos,men den drar på startern så d lover godt
carlhaakon Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 høres bra ut dette her gleder meg til og se bilder av den helt ferdig nå
Rogern Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Da er bilen startet!! måtte kime ca i 20 sek før den kom. tanken kommer jo fra donorbilen og ble renset før jeg satt den inn så tok vell litt tid før bensinen kom fram. bilen blir nok "ferdig" idag og første kjøretur er satt til på ettermiddagen. noen bilder fra igår bare dørtrekkene som mangler inne i bilen nå. ikke mye igjen av donorbilen... bilen hadde ikke airbag originalt, men hele ledningsnettet er flyttet over fra m3 donorbilen. airbaglampen lyser og d gjør abs lampen også... må dette nullstilles eller noe på verksted?
carlhaakon Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 de nullstiller slikt hos en BMW forhandler, kan også gjøre det selv vis man har en slik sak jeg gjore det på bilen min da jeg bytta ratt
Rogern Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 ok, har en slik nullstiller men trodde den gikk på oljen og inspection lysa. skal prøve den etterpå
carlhaakon Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 åja men jeg er ikke 100% sikker men jeg mener det skalgå ann med en slik nullstiller sak, skader sikkert ikke og prøve
marararius Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Ser bra ut ja! Gratulerer med "ny" bil. Får legge ut fler bilder etterhvert da . Av interiør også
Larsinnj Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Jeg beklager kvaliteten.. Tatt med mobilkamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå