Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Park + grøft er viktig vettu :)

Var en tur på vårmønstringen ja, men tok det litt på sparket, fyllasjuk og jævlig så fikk en til å kjøre bilen min. Neste gang skal jeg prøve å få stilt den ut :)

En kompis kjørte bilen på kontroll forrige torsdag, og han kjørte forbi der. Så kan godt stemme, kjører ofte forbi der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Park + grøft er viktig vettu :)

Var en tur på vårmønstringen ja, men tok det litt på sparket, fyllasjuk og jævlig så fikk en til å kjøre bilen min. Neste gang skal jeg prøve å få stilt den ut :)

En kompis kjørte bilen på kontroll forrige torsdag, og han kjørte forbi der. Så kan godt stemme, kjører ofte forbi der ;)

Hehe, bare andre som ratter bilen din for tiden eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du med å få godkjent senkesettet i vognkortet? Og hva er reglene lissom? Bare at dekket ikke skal ta i skjermene? :)

Du må ha TUV-papirer, hjulstillingspapirer (som tilsier at alle vinkler er OK), så må hjulene ikke ta borti ved fullt rattutslag. og selvfølgelig time hos Statens Vegvesen og vise bilen ;) Det er vel alt tror jeg. Timen koster 430kr btw.

Hehe, bare andre som ratter bilen din for tiden eller? :)

Hehe ja det blir fort sånn når man reiser i havet og drikker i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil med redde mods! :)

Bildene var også kjempe fine etter litt retusjering! Eneste jeg ikke er 100% fornøyd med må være fargen, den er litt for "dus" i mine øyne, skulle vært mer blått i den, MEN det er smaksak! kos deg i finværet med fin bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lyktene gidder jeg ikke gjøre noe med likevel..

Men skal bestille meg Scorpion eksos på fredag og lurer på om jeg skal ha skråskjærte eller rettskjærte enderør. Innvendinger mottas med takk!

Rett.jpg

Skr.jpg

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...