Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for positiv respons!

Knutern_e36: Takk takk! Begynner å bli meget fornøyd med bilen nå, så blir litt kjipt å selge den. Nå vet jeg ikke hvilke bilder du har sett, men den har både bakrutesenker og M3-speil :) Når den skal selges blir det lagt ut både her og på "BMW-biler selges", så det er bare å følge med :)

Forøvrig driver jeg for tiden å shiner opp bilen og gjør den klar for salg egentlig :roll: Har gått over store deler av plastikken som er både utvendig og i motorrom. Har også bestemt meg for å bytte tilbake til originalfilteret og hive i KN-innsatsfilter. Skinnsetene er behandlet med Meguiars leather care også.

Det som forøvrig er på vei fra koed og jeg har liggende som skal byttest i nærmeste fremtid:

-Termostat + hus + pakninger

-Vannpumpe + pakning

-Venstre framskjerm (rust på den gamle så bytter likegodt hele)

-Grillrammen (bulk i den gamle)

-Temp. føler.

-Innerskjermer foran

-Pakninger sideruter bak

-Nye M-tech lister (de andre har festene til klipsene knekt flere plasser)

-Ny (brukt) jekk

-KN-innsatsfilter

+ litt diverse

Har hatt litt problemer med kjøling i det siste så derfor jeg har bestilt termostat og vannpumpe. Må få alt på stell før jeg skal selge bilen så :)

Men nå er det ut i garasjen! Bilder kommer om et par dager når jeg har fått delene

Jeg har sikla på alle bilder jeg har klart å finne av bilen din jeg. den er helt unik i forhold til det meste man ser av e36 coupe her i landet!

Så lenge du holder den som den er nå, med litt smått m-tech lister her og der, speil, bakrutesenkern ikke senker bilen noe mer!!(etter min mening perfekt) osv. osv.

kjempe bra å bytte skjerm. jeg bytta nettopp begge på min. å dette ble utrolig bra. mangler bare lakering.

skal ha en stor service, bytte register kjede med mer. plugger, rense slanger, radiator, bunnpanne .. samt olje m/filter osv. you name it.

har akkurat bestillt meg:

- Tårnavstiver forran

- nye m3 speil etter skade på gammelt

- tåkelys begge forran i klarglass

- m3 defuser bak

- bakrutesenker AC Schnitzer

- og en liten hekk list

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle tre med Samoableu ;)

Har tatt et par kjappe bilder i garasjen idag og noen dager før...

Har fått smørt all plastikken rundt bilen og i motorrom med plastfornyer som sagt. Her er et lite utvalg av delene:

DSC_0469Large.jpg

DSC_0475Large.jpg

DSC_0478Large.jpg

Ellers har jeg prøvd meg litt med kameraet, uten den store suksessen:

DSC_0479Large.jpg

DSC_0482Large.jpg

DSC_0490Large.jpg

DSC_0494Large.jpg

DSC_0497Large.jpg

DSC_0498Large.jpg

DSC_0500Large.jpg

Har også tatt av frontfanger, M3-leppen og GT-leppene og limt de to sistnevnte med sica i tillegg til skruer, så nå skal det holde om jeg er litt nedi :) Var blitt for mørkt til å ta bilde, så det får bare være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikla på alle bilder jeg har klart å finne av bilen din jeg. den er helt unik i forhold til det meste man ser av e36 coupe her i landet!

Så lenge du holder den som den er nå, med litt smått m-tech lister her og der, speil, bakrutesenkern ikke senker bilen noe mer!!(etter min mening perfekt) osv. osv.

kjempe bra å bytte skjerm. jeg bytta nettopp begge på min. å dette ble utrolig bra. mangler bare lakering.

skal ha en stor service, bytte register kjede med mer. plugger, rense slanger, radiator, bunnpanne .. samt olje m/filter osv. you name it.

har akkurat bestillt meg:

- Tårnavstiver forran

- nye m3 speil etter skade på gammelt

- tåkelys begge forran i klarglass

- m3 defuser bak

- bakrutesenker AC Schnitzer

- og en liten hekk list

Tusen takk for skryt :oops:

Viss jeg skulle senke bilen mer tror jeg det vil subbe bak, og foran vil jeg ta nedi mange flere plasser enn jeg gjør nå.. Nå kan jeg kjøre stort sett over alt, så det blir ikke endret :) Viss ikke den blir solgt, er det vel eneste sideskjørt (M-tech) som kommer på. Evt. M-Tech hekkskjørt også om jeg kommer over en brukt en. Tårnavstiver skulle jeg gjerne hatt(?)

Høres jo ut som en god plan det der :)

Har du tråd om bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da tyder alt på at topp/-pakning er ødelagt :( Blir noen lange dager dette her ja..

Ellers har jeg fått bytta termostat og -hus + pakninger, M-tech lister, KN-innsatsfilter og væskestandsmåler på radiator..

Kjip dag, men slik er det bare.. Begynner demonteringen imorgen, samt bytte pakningene i vinduene bak...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da tyder alt på at topp/-pakning er ødelagt :( Blir noen lange dager dette her ja..

Ellers har jeg fått bytta termostat og -hus + pakninger, M-tech lister, KN-innsatsfilter og væskestandsmåler på radiator..

Kjip dag, men slik er det bare.. Begynner demonteringen imorgen, samt bytte pakningene i vinduene bak...

:(

kjipe greier da :( skal du bytte denne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...