Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen bør være veldig bra hvis du skal ha 135tusen for den. Vet hvertfall om 3stk 328 som har gått for 100-110tusen...

Som de fleste vet, man får desverre ikke igjen pengene man har lagt i bilen. Bare en indre ro om at bilen er bra, og en indre uro pga alle pengene ut vinduet hehe

Lykke til med salget hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er jo i god stand og har ingen feil, men jeg er jo klar over at jeg ikke får igjen det jeg har lagt ut på den. Det var helst for å få frem hvor påkostet den er..

Men vi får se hvordan det går når den blir lagt ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var delene levert til lakk igår og snakket med de idag, de holdt på med delene da. Så da har jeg igjen delene til helgen og kan montere på søndagen :)

Så blir det en tur til Statens Vegvesen på mandags morgen for å -prøve- å få felgene inn i vognkortet. Har jo TUV-papir og alt er som det skal så vi får krysse fingrene for at de godkjenner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen på veien igjen, alle delene er montert og tilpasset. Men de har bommet på lakken så bilen skal inn igjen på torsdag for et nytt strøk på begge forskjermer, fronten og panser. Har ikke tatt bilder pga fargeskillet og jeg ikke har fått montert sideskjørtene.

Og jeg vil anbefale alle og styre unna ST-Import side kopi-sideskjørter. Satan for en elendig kvalitet det er på klipsene i dette settet! 7 av 10 klips jeg skulle montere knakk tvert. Virker som kanten på innsiden av skjørtene er altfor tykk for klipsene. Så nå blir det vel å lime de på :roll:

Sataen jeg ble forbanna når jeg etter å ha borret hull og tectylert ikke fikk montert de :evil:

Men har også en gladnyhet: Var hos Statens Vegvesen igår og fikk godkjent felgene. Så nå kommer det inn i vognkortet følgende:

Alternativ dekkdimensjon:

Foran: Felg 8Jx17 Dekk 215/40R17

Bak: Felg 9Jx17 Dekk 245/35R17

Det var godt å få gjort. Hyggelige folk hos Statens Vegvesen var det også, han som tok "trinn 2" av godkjenningen hadde hatt like samme felgene på sin forrige bil så han likte de godt :) Hehe

Så det er ikke umulig å få godkjent forskjellige bredder på BMW. Men de sjekket sinnsykt mye. Alle mulige klaringer, kjørte bilen og hørte etter subbing, målte om de var utenfor hjulbuen, alt måtte stemme med TUV osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 9 months later...

Joda, er ikke mye å klage på :) Kjøpte den i april for 90 tusen, lå ute for 105 tusen :D

Den har fått en liten steinsprut forran og noen små bobler på høyre hjulbue ellers så er den strøken utvendig! ;)

Den har gått nå 224 000 km :)

Innvendig så er den fortsatt fin, eneste som er å pirke på er rattet som har fått en liten rift øverst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...