Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Kødder du? Er dette M3 stanga?

Da var det montert shortshift fra før av da, men det føles jo ut som at når den er i første så har jeg hånda i motorrommet og i 2. så er hånda i baksetet :D:roll:

ja ikke vel :-P hehe... jeg gikk fra vanlig til kort, og det var deilig... kan jo være de har kappet stanga og slått kula lenger ned da... er jo også en mulighet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da må du bytte til vanlig og prøve :-P haha.... du kan jo kjøpe z3m stanga... den er kortere, men må tilpasses en del ;-)

holder å bare nys på stanga da så har du girt 4 gir :-P

haha.. Så kort blir ikkr giringa akkurat..! det hjelper en del ja. Men om du uansett skal bytte Girstanga, burde du bytte ut det staget som går fra stanga og bort til kassa. Det blir helt løst og jævlig å gire med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert ikke med det første at jeg bytter girstang igjen. Er egentlig helt OK slik. Men får man kjøpt det staget som går til girkassen tilpasset til z3m-stanga? Ellers må det jo bøyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyde staget på min, gikk helt fint det..

Men aner ikke hvilken stang jeg har. Min bror har iallefall til z3 1.9 og den har lengre vandring enn min og han måtte ikke bøye noe stag.

Jeg bestilte opprinnelig til z3, men kanskje jeg har fått til z3 2.8 som har samme girkasse som m3. Meeen, hvis du ikke trengte å bøye staget så kanskje jeg har Z3M eller Z4M stangen da :roll: .. Kan ikke skjønne at man kan få så mye kortere vandring iallefall :twisted:

edti: så nå på bildene dine, tror avstanden mellom "kulen" og der hvor bolten går igjennom er kortere på min stang. gir dette utslag i kortere vandring?

Happyhenke: Du får herme etter meg å bestille skåler..hehe...

evt vente til du ser mine skåler og den nye vingen, så kan du bestille begge deler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update

Har fått polert bilen, skinnsetene har fått en runde med godstoff, montert de nye delene som kom fra koed:

-Ny(brukt) ASC bryter

-Ny(brukt) alarm diode

-Ny mansjett rundt girkula

-Nye lister på bakfanger

-Nye sorte nyredeksler

Felger blir det neste, og blir bestilt ved månedsskiftet...

Litt bilder

2 ting som har irritert lenge:

DSC_0283Large.jpg

Byttet:

DSC_0291Large.jpg

Bilen:

DSC_0299Large.jpg

DSC_0304Large.jpg

DSC_0319Large.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...