Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Vet at rette blir bra (siden en kompis har det), men er usikker på om skrått blir enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 kan bli tøft hvorfor ikke prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hehe, joa.. Men tenk om det ikke blir det.. Da går jeg på ein smell! Noen som har bilde med skråskjært? Edit: Da mener jeg bilde med potta montert på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 mener du slik M3en har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Viss du ser bilder på forrige side så ser du hva jeg mener... Har du skråskjærte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 ei, m3 er kuttet i forkjellige lengder han teker på om de skal skrå inn i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 skjønner så det nå. var ikke så dumt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Er skikkelig usikker Men tror jeg safer med rette jeg. BTW carlhaakon, hva vaska du motoren din med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hmm brukte wipes på all plastien, så spylte jeg og brukte svamt på metalet helt sikkert ikke riktig med så da pent ut etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Okei.. Tenkte å prøve litt "Engine Clean" imorgen og se om det ble bedre. Prøve å holde meg unna spylingen Wipes har jeg jo liggende så kunne kanskje prøvde det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hvorfor ikke spyle? bare dekk til de artigste så går du over med bumpercare etterpå har jo en full beskrivelse i min tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Okei.. Tenkte å prøve litt "Engine Clean" imorgen og se om det ble bedre. Prøve å holde meg unna spylingen Wipes har jeg jo liggende så kunne kanskje prøvde det også jeg tok poser over de tinga jeg ikke skulle spyle og jeg brukte hage slangen det er sikkert bra. bruk wipes på plastiken da blir den som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Hva bør jeg dekke til egentlig? Har aldri spylt oppi motoren så Har litt bumpercare som jeg kan smøre på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hmm først og fremst den dynnamoen på høyere side og sikrings boksen burde du dekke til, det jeg gjore ellers skal det jo tåle vann vis du ikke bruker høytrykk spyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 filter er viktigs, ballastene til xenon... og så ikke stå å spyle direkte på ting.... jeg har tatt på avfetting, så spylt, så svampet overalt, så tørket, så bumpercare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå