Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Det høres ut som en plan Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg mener å ha lest at viss du spyler oppi motorrommet kan det komme vann oppi til pluggene elns, og du ikke får start. Får bare prøve meg frem Edit: Hvilken side i tråden din ///Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 å huff... det vet jeg ikke... skal se ja, det kan komme vann der, men ikke spyl så mye der, ikke på dekslende bilen er skitten heller så edit: her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Jeg bruker svamp og bilshampo. Skyller av med en hageslange som såvidt renner. Dekker til konfilter og hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 fin bil du har såg den på bimmers treffet på lagunen. Spesiell farge men den er fin Har du gått på bergen maritime vgs eller noe? syns eg har sett deg før er du fra os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 står i navnet hans at han er fra os jeg syntes fargen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 såg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takker for det Jepp gikk Brønnteknikk i fjor.. Er fra Os ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 eg gikk skips teknisk visste eg hadde sett deg før hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Har vasket litt i motorrommet idag og fått plastikken sort igjen.. Før (mye støv): Etter mye gnikking: Plastikken ble jo helt sort igjen. Meget imponert av Biltema sin Black Wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 ble jo flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Mye bedre. Et par timers jobb kan gi bra resultat Men du burde skaffe deg de koppene som skal være på toppen av hvert støtdempertårn. Ser bedre ut og du får ikke så mye drit nedi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 se her ja ble bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 MEN! jeg syntes kanskje du burde skjerme filteret litt mer... pleier jo å bli litt varmt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Får man kopper over de koppne som står oppi der? Jeg skulle jo bestille meg et sånt Dave F induction kit.. Men kom aldri så langt.. Men skjerming skal det bli rundt filteret med tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå