///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 jo da... bare spørr pent og betal litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Bestilte meg noen nye parklys til AE i forrige uke, bestilte LED-pærer fra dioder.no. Fikk montert de idag og det ble mye bedre. Mye hvitere lys, men de viser dårligere om dagen enn de gamle. Men satser på det blir bedre om kvelden Her er noen bilder. De er ikke så blå som det kan sees ut på bilde. Før: Nye: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 passer bedre med de nye diodene til bilen synes jeg åssen blir det med scorpion eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Fin bil! Så deg på treff forrige søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Knall bil..den er blitt bra no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Får man kopper over de koppne som står oppi der?Jeg skulle jo bestille meg et sånt Dave F induction kit.. Men kom aldri så langt.. Men skjerming skal det bli rundt filteret med tiden:) Begynner å bli litt lenge siden, men ja, det finnes slike! Dette er fra gamlebilen min. Skal visst bare være slike på de gamle utgavene av E36. Var jo et skifte med tanke på støtdemperne i 92, så skiftet vel også tårnlager da. Men mulig de passer på bilen din likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Takker for positiv respons Scorpion eskos blir sikkert bestilt om to uker. Reiser til syden imorgen så må ta det litt på sikt, se hvordan økonomien ligger an Hmmm, ja det hadde jo vert bedre å hatt de proppene enn å la all driten falle nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 hmmm.... ble ikke litt vel blått? kanskje bildene som lyver som du sier, men da må du kjøpe xenon til grøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Det er ikke så blått som bidlene viser egentlig. Men det er "blåere" enn halogenpærerene i grøftelysa, som er gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Kjøpte noen tona ruter av en fyr her på forumet. Fikk montert de og er fornøyd med resultatet: Noen originale røde/hvite baklykter blir sendt til meg mandag, så det kommer seg! De som står på nå kan brukes som badestamp for fluer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Burde du tone vinduene foran også. Ser bare dumt ut hvis det kun er sidene bak Ellers er den veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Det er planen Men de er ikke så mørke bak, så ser ikke så dumt ut egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Har du sota bakvinduet også eller? vet du hvor mange % de er sota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Nei, gidd ikke ta bakvinduet. har rullegardin der så. Aner ikke hvor mange % de er. Det visste ikke han som solgte de heller tror jeg. Men de er temmelig lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå