Frode D Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hehe, men da dropper jeg å ta med delene Haha, ja får begynne med bur og 4-punktseler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Har fått hentet bakfangeren idag, så nå gjenstår det bare å montere. Men må i havet igjen imorgen, så da får det ligge å herde skikkelig før montering, noe som kanskje er like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Digger bilen din frode En av de skikkelig fine coupe her inne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 vurderer du enda å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Alt er til salgs til rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Alt er til salgs til rett pris Nå må du gje deg. Hva skjer med M-tech'en din? kommer du på neste treff eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Har svart deg i tråden din også.. Sitter fast i havet til fredag. Så skal få montert det når jeg kommer hjem og da kan jeg komme på treff (på sommerfelger håper jeg!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Har svart deg i tråden din også.. Sitter fast i havet til fredag. Så skal få montert det når jeg kommer hjem og da kan jeg komme på treff (på sommerfelger håper jeg!). Konge. dette gleder vi oss til. min er vel ikke helt hundre før onsdag eller noe... regner med det går fint på sommerfelger... er bare meldt plussgrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 mye betalte du får felgene? vil ikke ha nye så kan jeg kjøpe dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 vil ikke ha nye så kan jeg kjøpe dine reservert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 HVilke felger? Tror egentlig alt blir solgt med bilen når den tid kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 HVilke felger?Tror egentlig alt blir solgt med bilen når den tid kommer.. Jada... det gjør de sikkert er ikke i Bergensområdet i kveld? er kjeglekveld på store plasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Har fine nok veier her til å ligge sidelengs, så har klart meg for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Herlig bil dette her! Studerer den hver gang jeg kjører forbi og opp til ene naboen din Skikkelig strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå