-Anders- Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Tror ikke det blir noe værre å få solgt den med m50 innsug montert. bare pluss i boka det egentlig. Gjør jo ingen skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Ble pent med splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Gjør seg mye med splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Takk takk M50 innsug er under vurdering, men det blir nok det siste på lista.. Er vel mer enn nok effekt for meg som er 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Bra du bytta ut font blinkerne Personlig ville jeg revet bort øyelokka på lyktene også Ellers en meget pen og gjennomført bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Takk for de! Øyelokkene skal byttes til noen mindre.. men jeg syns den blir litt kjedelig uten noen i det hele tatt. Lurer på om jeg skal prøve å kappe av de nye jeg har kjøpt slik at de blir noelunde lik som de man får til E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Har vert å handla litt til bilen idag, tenkte å prøve Meguiars Så det blir vel polering når været tillater det. Et par bilder når bilen var nyvasket, selv omd et ikke ser slik ut etter 1km... Bytta girstang igår, og fant ut at koed hadde sendt meg en original girstang i stede for shortshift. Men uansett så gjor det ingenting for det var herlig å få bort den gamle korte stanga. Gammel vs ny: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Var ekstremt lav den gamle der! Syns det nye så penere ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 ser ut som den korte for meg da men... hehe... http://www.schmiedmann.no/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Mulig jeg har oversett det men hvilken senk har du? Har selv 60/40 B10 Bilstein og vurderer å senke ytterligere 10mm foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ad|os: Altfor lav, skjønner ikke hvorfor noen kapper den så mye. Eller kapper den i det hele tatt.. ///Mysild: Hæ? HappyHenke: Vet ikke helt. Har jo justerbart og glemte jo selvfølgelig å måle før jeg monterte. Men tror det er ca 50mm foran og ca 30mm bak. Neste mnd skal jeg bestille nye felger så skal tilpasse mer da. Hadde tenkt å senke 20mm til foran og 10mm til bak. Så du har bare med å kjøpe senkeskåler å senke din 10mm ytterligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 oi shit... hehe... testa aldri linken... hehe... gå på e36, tuning og optimereing og finn shortshift... så ser du at du har fått kort giringa... altså m3 stanga... den orginale stanga er like lang, men hullet som skal til girarmen er helt inntil kula edit: shortshift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Kødder du? Er dette M3 stanga? Da var det montert shortshift fra før av da, men det føles jo ut som at når den er i første så har jeg hånda i motorrommet og i 2. så er hånda i baksetet :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Ad|os: Altfor lav, skjønner ikke hvorfor noen kapper den så mye. Eller kapper den i det hele tatt..///Mysild: Hæ? HappyHenke: Vet ikke helt. Har jo justerbart og glemte jo selvfølgelig å måle før jeg monterte. Men tror det er ca 50mm foran og ca 30mm bak. Neste mnd skal jeg bestille nye felger så skal tilpasse mer da. Hadde tenkt å senke 20mm til foran og 10mm til bak. Så du har bare med å kjøpe senkeskåler å senke din 10mm ytterligere Hehe ja tenkte på det. Men var redd det skulle bli litt for lavt med GT splitters. Men nå er jo jeg uber skeptisk til høyden på bilen da , trodde først at 60/40 ble for lavt, men det gikk jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 jeg og egentlig, men når du ser hvor høy E36'ene er originalt så går det fint med 60/40. Slik jeg har det nå, har jeg vert nedi en gang med ene splitteren pga en stor grope på en grusvei. Ellers går alle fartsdumper helt fint uten å måtte begrense farten mer enn det som er "normalt". Dessuten så er man ikke alltid "den ene centimeteren" ifra å ta nedi hele tiden. Er nok mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå