Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Lite som skjer om dagene da jeg venter på felgene enda. Ellers har jeg time til EU kontrollen førstkommende fredag, og det satser jeg på skal gå helt fint.. Forutenom mangellapp på senkesettet som skal inn i vognkortet den 16 april Tenker det blir en liten bestilling hos koed i begynnelse av neste mnd. Nye bremser og diverse annet pynteri og snask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Fått lagt inn en bestilling hos koed.. Bremseklosser, bremseskiver, håndbrekk + litt deksel og småtteri.. Time er bestilt hos SV for å få inn senkesettet 16. April, så satser på det går bra. Venter fortsatt på felgene også, kjedelig at det tar så lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves (så lenge man vet hvor godt det er ) hehe... blir nice da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Da har felgene omsider komt. Det ble rått! Endelig.. Skal ta noen bilder når været tillater det. Men her er to dårlige bilder vertfall. I tillegghar jeg fått diverse deler fra koed også. Diffusor til originalfangere bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Litt bilder med mobilkamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Meget pent! Kledde bilen bra de der ja. Må bare få av de øyelokka dine nå, så ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ble pent dette! Litt toe-in, men ikke mer enn at det går hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Takker Øyelokka er i tankene, men muligens det blir noen mindre i stede for å ta de av.. Det er faktisk god klaring bak pga det er littegrann strekk, og den er ikke altfor senka bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ble bra dette Av med øyelokk så blir den enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Hvis du ikke klarer å kvitte deg helt med øyelokka, kjøp deg de smaleste som er på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg har liggende etter at jeg fjernet mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Blei rått med de nye felgene.. Keskin er smuuuth:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Pent med øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Har kjøpt noen nye som er vesentlig mindre enn de som står på, så det blir vel å få lakkert de og så prøve. Muligens jeg tar av de som er på nå i mellomtiden og ser hvordan det blir Keskin er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 http://images.bimmers.no/files/vx3frr1n6p23jkaxz675.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå