Weltzin Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Såg ikkje fint ut nei.. syns det var noken temmelig interresange svarte spor i asfalten i den svingen i dag ja... Brodern drømte vel tilbake til gamle glansdagar i går/natt ja
haraldsenracing Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 bbs felgane tåler det meste nye dekk og.... skal de selges skal bude være bra..
haraldsenracing Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 har fått ut motor og forstilling av bilen i dag + tatt ned mellomakslingen.
rakett Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 off, så trist, bilen var jo dritdeilig Men men, sånt skjer fort og brutalt, har selv en E30 325 som har fått gjennomgå hardt i snart 2 år, har bygd den opp 2 ganger, men har heldivis aldri krøllet den såpass som det der. Har holdt meg til å ødelegge hjuloppheng, knuse bunnpanner, blåse toppakning, rive av eksosannlegg og mose hjulbue/bakskjerm jeg Sladdinga tar på hehe, jaja nok offtopic fra meg.
RogE36R Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 En annen ting, matt-svart va sinnsykt stilig.. (Har ikke sett tråden før no)
haraldsenracing Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 takk for støtten.... ja ganske kult med svart matt.. skal bygge opp e30 316 karrosoriet, og lakke det i samme farge så den blir akkuratt likt. black rocket 2. men har plane om å rette opp 325 karrosoriet.. andre har reta opp verrekarrosori.. dritene r at den har spruket så mage palsser og slått hull i inneskjerm til cupen og løftet v.fram hjulbue opp ca.4 cm
haraldsenracing Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 bilder fra krasjestedet.... og div,, frå demontering
-Shark- Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Surt når slikt skjer. Men noen vet jo ikke hvor grensene går.
maettis Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Med tanke på sporene, så gikk vel ikke det der i 60km/t? ;p
haraldsenracing Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 har tatt ned heile understelle bak komplett i går. skal hente meg ny e30 i dag det er ein e30 320 , men skal flytte over motoren fra 325en og bakstillinga. bilen har ein litt spes farge men er ganske kul. lakka av profflakerar. kawasaki grønn det er ikkje rust på bilen, har neste kun blitt kjørt på tørre dagar ellers så har den stått lagra tørt. den har ein liten bulk under høgre baklykt som er blitt sparkelet i bakrus ser det ut som, og så har den ein lite bulk over venster hjulbue bak. m-tech interiør( ikkje heilt strøkent ) tenkte å lakke panseret, tak og bagasjelokk i svartblank + cromlistene. 325 bakstillinga bunnpanne beskyttar tåler alt:P sideskjørte som hører til 320en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå