Johnsen Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Får legge ut mine to E36`er også da! Igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Her er min gamle, regner med de fleste har sett den før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Her er min gamle, regner med de fleste har sett den før: Neimen, fra Statoil i Hamar jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 da har jeg solgt enda en e36... :/ 325i med chip, kvasskammer og lite motstand i eksos`n blir bedre bilder til sommer`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Her er min gamle, regner med de fleste har sett den før: Neimen, fra Statoil i Hamar jo Ja, var der oppe som crew på The Gathering -06 Iår vil du nok se 328'n der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 dr_s: har du solgt den bilen til en i nærheten av krsand? så den bilen på drifteøvinga her nede i dag... skulle prøve å ta et bilde, men den kjørte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Mulig, jeg solgte den til Azzido i Kragerø. SÅ solgte han den videre igjen. Får opp dette når jeg søker på reg.nr: Følgende trafikkstasjon(er) i ditt fylke kan utføre periodisk kontroll: * Flekkefjord * Kristiansand * Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 oki... da kan det nok stemme... tenkte å ta et bilde og sende til deg ser du hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja, gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 finner ikke bildet nå... må ha gjemt seg... men sender det når jeg finner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Her er min gamle, regner med de fleste har sett den før: Jeg liker det rattet der, ingen som har et slikt liggende for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Min første bil var en nesten original 320 cab. E36 er en vakker og stilfull bil. Særlig som 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Jeg liker det rattet der, ingen som har et slikt liggende for salg? Ikke så lenge siden det var et slikt tilsalgs, vet ikke om det er solgt... Rattet på bildet har btw ikke airbag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Savner denne litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå