Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 hehe.. ja har heldivis ikkje gjitt han noken penger, trur kje han komme t å få noko av meg heller.. hehe:-) Lurt.
-Anders- Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Si at du kun tar imot kontanter. Ingen kontanter, ingen bil på han. hvor fett hadde det ikke vært å svindla en svindler? må legge ut bilen for salg jeg tror jeg
rally_jento Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Si at du kun tar imot kontanter. Ingen kontanter, ingen bil på han. hvor fett hadde det ikke vært å svindla en svindler? må legge ut bilen for salg jeg tror jeg hahahaha!! viss du får det t så må du fortella t meg koss du gjorde d:-) hehe.. men forresten, blir kje du og ein svindlar då??? hehe..
Dan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Jeg fikk mail fra samme fyren i fjor vinter da jeg skulle selge 320'n. Da var han visstnok svensk. Da jeg spurte hvorfor han dro til dyre Norge for å kjøpe bil når han kunne få samme bilen til halve prisen i Sverige ble det stille gitt
ehrnst Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 hvor fett hadde det ikke vært å svindla en svindler? må legge ut bilen for salg jeg tror jeg http://www.419eater.com/html/hall_of_shame.htm her kan du lære hvordan DU blir svindleren. Her klarer de å få nigeria folka til å sende bilder av seg selv etc
opt Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 jævla mye tullinger ute å rusler ja. skulle fått slike til å komme å se på bilen for så å kjøre de ut i skogen å la en flokk brunstige elger gjengvoldta svinet hadde slikt bare vært mulig å få til da
Weltzin Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 hehe.. snikar.. Eg har forresten lagt bilen ut her og eg Sånn tilfeldigvis:).. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=66257
askretti Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Ble utsatt for det samme selv, fikk heldigvis solgt bilen til en annen, ellers hadde jeg fort blitt lurt.. Her er en av mailene.... Hello Axxxxxx, Hope you are having a nice weekend? I am happy to read an email from you about the Car still being available for me to Purchase. I will be leaving for Phlippines this Tomorrow evening and would not be able to inspect it again.I will be making out payment to cover the purchase and pick up . I will be needing your name,address and phone number to be able to make out the bank remisse.Total amount on check will be 138.000 NKr.The Car purchase 80.000 NKr pick-up and shipper 58.000 NKr.So when you recieve the bank check you deduct your 80.000 NKr and send the Balance 58.000 NKr to the pick up and shipping agent. I will be needing the info so i can make out the payment. Have a nice day. Clement.. Ellers kan dere finne dette på Økokrim sine websider, gammelt stoff.... Se opp for sjekksvindlere når du annonserer på Internett Sjekksvindel blir stadig mer vanlig. Dersom du annonserer på Internett, kan du få henvendelser fra utenlandske "kjøpere" som betaler med falske sjekker. Dersom du hever en falsk sjekk, kan du bli holdt ansvarlig for sjekksvindel. Mange setter inn annonse på Internett når de skal selge bil, båt og lignende. Flere har fått henvendelser fra personer som bor i utlandet og som er interessert i å kjøpe produktet som tilbys. Noen av "kjøperne" hevder at de bor i Norge. Den norske selgeren og den utenlandske "kjøperen" avtaler pris og leveringsmåte. Selgeren mottar en sjekk på et beløp som er atskillig høyere enn den avtalte prisen. "Kjøperen" har ulike forklaringer på dette. Ofte avtaler "kjøperen" med selgeren at han/hun skal veksle inn sjekken i banken og sende det overskytende beløpet tilbake til "kjøperen" via Forex i Oslo. Svært ofte får selgeren vekslet inn sjekken. Når det har gått en tid, og selgerens lokale bank har undersøkt sjekken ved utstederbanken, avslører selgerens lokale bank at sjekken er falsk. Selgeren kan - etter omstendighetene - holdes ansvarlig for det beløpet han/hun urettmessig har fått utbetalt. Dette er en fremgangsmåte som ofte blir brukt av kriminelle personer av nigeriansk opprinnelse.
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 haha. jeg har vært borti samme greian når jeg solgte første bilen min! fikk masse mail av, snakket engelsk, dårlig engelsk og! avtalte alt osv, bare får faen, viste det var tull. når de kom for å hente bilen, hadde jeg en 318is taka bil fra litauen. ingen vrakpant på den hehe. tenkte jaja de kan få den hehe. av en eller annen merkelig grunn, tok den den ikke med seg. og hørte aldri noe mer fra fyren
rally_jento Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 hehehe... Drit bra.. Kjedeli å bli lurt jallefall, men får håpa bilen blir solgt t ein elleaen då.. hehe. elle så får eg nok berre beholda den.. hehe:-)
knut_olestad Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 75000 i shipping? Skal de ro bilen til asia eller???
rally_jento Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 hahahahaha.. ja du kan så sei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå