Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan lese av nummeret under dekselet ved vindusviskeren på høyre side, WBA ett eller annet. Da kan man finne ut om det er en m-tech, men den mangler en del fra m-tech pakken. Skinninteriøret der inngår ikke i m-tech forresten, om det ikke er ettermontert er det kanskje excutive utgave. Altså en bil med mye utstyr:) Og sist, dropp M// merket, så vidt jeg vet er ingen M-tech biler utstyrt med dette ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har snødd så enormt så tenkte eg at eg ville ta noen snøbilder av bilen før eg skufla alt vekk. :D (Å det va litt av ein jobb!!!)

Blei egentlig ganske fornøyde.

Det fra kvelden tok Geir men gjekk tom fo rstrøm, så då tok eg dei fra dagen i dag.:D

Bilde011-1.jpg

Bilde040-1.jpg

Bilde041-1.jpg

Bilde042-1.jpg

Bilde044.jpg

Bilde043-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha. Har dåkke ikkje fått med dåkek at eg mista det? La jo til og med inn en etterlysning her på bimmers.:D

Har nå bestilt meg nytt skilt og ska hente det i mårå. Men det e et sånt stygt et med ein stor tom hvit flekk på ene siden... ÆSJ.

Ja det kom plutselig masse snø her på lørdag og den ligger faktisk ennå. Utrulig nok. Det pleier å regne vekk med en gang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja då va sommarfelgane på og.:D Va så heldige å fekk tak i noen Brock B1. :D Har drømt om dessa felgane i alle år! hihi

Dimensjonen e om eg ikkje tar heilt feil 8.5" framme og 10" bak, 17" felgar.:D (rett på meg om eg tar feil thunegutt) Dekkå e då 215/45.17 framme og 255/40-17 bak. Men framdekka va det kje møkje igjen av, så det håpe eg eg får tak i imårå.

Litt dårlige bilder, men det eg har foreløbig.:D

6xji978h72yjrsmxk514.jpg

Underveis.:D

hujli6elx1hjqtahau2f.jpg

Og der va dei på!

krvb5jrbak2chertdwmc.jpg

Gooo kant framme. (men mer bak hihi )

703jpolspb8jzzhvlivp.jpg

Syns bilen kledde dei felgane og sto i stil med crome listene.

Og du DjFeed: Eg har kje påstått at eg e rånar. Va vel for noen år siden, men har måtte legge vekk den livsstilen da eg fekk gubbe og unge.:D (og angrer ikkje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, då har eg fått gjort noe mer med bilen min. :D

I går så fikk eg fiksa bensintanken min, men det ingen hadde sagt te meg va at det va plasttank.:D hehe

men da vi tok ned tanken så såg me at bensinrøyra fra og til returen og pompa va RUSTA! de datt sammen bare eg såg på de omtrent! :shock:

w2deot383u2raqzznmig.jpg

osqyhret0pnc68b9vw1w.jpg

zj1glyza8hpou08s2p9u.jpg

Men fikk nå skifta ut dei da.:D De røra me erstatta de med tåler opp til 900 bar så satser på at de skal holde ei stund.:D

Fant også et lite hull i skøyten der du kobler til røra i tanken, men me klarte å lura på nåke kjemisk metall og det har funka fint.

Fikk også kobla til høytalerne i hattehylla. så nå e det greie lyd i bilen, mangle barra ein liten 12" i bagasjerommet nå. :D

Og i dag fekk eg tak i nye dekk te framfelgane mine. :D Det kosta meg 200 kr for dekka.:D hihi Det va jo ein enorme forskjell!!! Spora jo kje lengre nå.:D

Og så fekk eg skifta viskosevifta og har ENDELIG fått tebake rekke 6'ar lyden som ein BMW ska ha! Og det va HERLIGT! Va så go lyd at eg kunne ikkje slå på cd spilleren min.:P

Hiver inn noen bilder eg har tatt i det siste eg.:D

79jw9f6qh3u5qm9hvsbn.jpg

5xf1gwr0ck6rlijgq60k.jpg

Felgane bak

de9mdvgfc0ey92zcrsrl.jpg

x0w8c057cbi8f58evqx7.jpg

Bilen min, og delebilen te søskenbarnet mitt.

ujalix6kpjlt8e8x9kjo.jpg

6yn4x1uyo66jdc9m9zkq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...