///MoePower Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Ble bra bilder. Syns du har gjort en bra jobb med den bilen der.
///MPower Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 blitt bra den bilen her nå eg tror den hadde blitt rå i fronten hvis du hadde montert sorte de lys og mørke blink. ser litt sintere ut
Astri Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Takk. ja planen er mørke lykter en gang i tiden. Og ei lita lippe under fronten for å få den til å se lavere ut... Har så masse planer...
Glenno Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Takk.ja planen er mørke lykter en gang i tiden. Og ei lita lippe under fronten for å få den til å se lavere ut... Har så masse planer... Kan du ikke bare hente penger i banken da Ja bmw entusiaster har alltid noe de skulle gjort men må prøve finne balanse mellom mye annet nødvendig også. Syntes du har fått gjort mye fint ut av bilen din jeg og syntes du skal være stolt av det du har fått gjort så langt iallfall Tøffe photoshoots, ønske om litt lysere bilder kansje
Mexos Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Bilen har blitt fin den likte godt det bildet med propellen i bakgrunnen
Astri Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Ja, den såpa er kul, og så lukter den jordbær! Det er hydro Texaco sin selvvask som fører Turtle midler. Får jo nesten lyst å spise opp bilen når du e ferdig med å vaske den. Det lukter jo godt!
///Mysild Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 tisk tisk tisk! der sank du i mine øyne astri! man må bruke såpe som ikke fjerner polering, og denne er det vel, så og si, kun meguiars som fører... tisk tisk tisk... skuffet men bildet med propellen var veldig rått
Astri Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Hmm, sånn har ikkje eg så særlig peiling på Mysild, så eg vil sei eg e litt unnskyldt der? ja likte det bildet godt sjøl. Takk.
///Mysild Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 okey da men Megu nxt såpa er kjempegod lukter deilig også... anbefales hvis du skal ha såpe for ei god stund framover har snart brukt en dunk på over 1 år, med ukentlig vask på 2 biler så den er VEELDIG drøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå