Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk.

ja planen er mørke lykter en gang i tiden. Og ei lita lippe under fronten for å få den til å se lavere ut... Har så masse planer...

Skrevet
Takk.

ja planen er mørke lykter en gang i tiden. Og ei lita lippe under fronten for å få den til å se lavere ut... Har så masse planer...

Kan du ikke bare hente penger i banken da :lol:

Ja bmw entusiaster har alltid noe de skulle gjort men må prøve finne balanse mellom mye annet nødvendig også. :wink:

Syntes du har fått gjort mye fint ut av bilen din jeg og syntes du skal være stolt av det du har fått gjort så langt iallfall :)

Tøffe photoshoots, ønske om litt lysere bilder kansje :)

Skrevet

Ja, den såpa er kul, og så lukter den jordbær! Det er hydro Texaco sin selvvask som fører Turtle midler. :D Får jo nesten lyst å spise opp bilen når du e ferdig med å vaske den. Det lukter jo godt! ;)

Skrevet

tisk tisk tisk! der sank du i mine øyne astri!

man må bruke såpe som ikke fjerner polering, og denne er det vel, så og si, kun meguiars som fører... tisk tisk tisk... skuffet :-(

men bildet med propellen var veldig rått :-D

Skrevet

Hmm, sånn har ikkje eg så særlig peiling på Mysild, så eg vil sei eg e litt unnskyldt der?

ja likte det bildet godt sjøl. :D Takk.

Skrevet

okey da ;-) men Megu nxt såpa er kjempegod ;-) lukter deilig også... anbefales hvis du skal ha såpe for ei god stund framover :-P har snart brukt en dunk på over 1 år, med ukentlig vask på 2 biler :-P så den er VEELDIG drøy :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...