Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Var du intressert i senkeskålene jeg kjøpte for noen mnd siden Astri?

Må få sjekket om de eventuelt går fordi hullene ikke passet når jeg målte skruene som satt på tårnet mitt.

Ja de e eg interessert i. Ka pris tenkte du? Ka mål må eg ha for at de skal passe da? Kor fort må du bli kvitt dei? Har ikkje råd denne mnd.

Dr_S: Setter pris på tips, men med kun kontantstøtte som inntekt så har eg desverre ikkje råd før eg får meg jobb. E kun det viktigeste som blir handla inn til bilen, eller hvis eg får bytta i noe eg har liggende som eg ikkje har bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du intressert i senkeskålene jeg kjøpte for noen mnd siden Astri?

Må få sjekket om de eventuelt går fordi hullene ikke passet når jeg målte skruene som satt på tårnet mitt.

Ja de e eg interessert i. Ka pris tenkte du? Ka mål må eg ha for at de skal passe da? Kor fort må du bli kvitt dei? Har ikkje råd denne mnd.

Ingen brå hast Astri. Pris blir vi enige om når vi ser at det passer. Skal få de billig ;-).

Må få sjekket om de eventuelt går fordi hullene ikke passet når jeg målte skruene som satt på tårnet mitt.

il6vg2py8fy4y6ar4nyt.jpg

Hullene i dempertårnene skal vel ikke passe med noen huller i fjærskålene? :?

Bare trodde det med tanke på disse:

gxtcznbn1v5hfeuq66wm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, trenger ikke å tenke på de boltene. Senkeskålen ligger under topplageret. :wink:

Okej, takk var ikke sikker.

Ble kjøpt hos Schmiedmann å skulle senke 10mm tror jeg. De måtte faktisk bestille disse selv den gangen.

Send meg adr di på pm da Astri skal jeg prøve få sendt de en dag.

Om du legger ut adr her på fora kan det hende gutta sender deg mange forundrings delepakker vet du, he he. :lol: (sikkert ikke lurt) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du intressert i senkeskålene jeg kjøpte for noen mnd siden Astri?

Må få sjekket om de eventuelt går fordi hullene ikke passet når jeg målte skruene som satt på tårnet mitt.

Ja de e eg interessert i. Ka pris tenkte du? Ka mål må eg ha for at de skal passe da? Kor fort må du bli kvitt dei? Har ikkje råd denne mnd.

Ingen brå hast Astri. Pris blir vi enige om når vi ser at det passer. Skal få de billig ;-).

Kjempe greier Glenn. :D Me kan ta det på msn en dag du e pålogga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, trenger ikke å tenke på de boltene. Senkeskålen ligger under topplageret. :wink:

Okej, takk var ikke sikker.

Ble kjøpt hos Schmiedmann å skulle senke 10mm tror jeg. De måtte faktisk bestille disse selv den gangen.

Send meg adr di på pm da Astri skal jeg prøve få sendt de en dag.

Om du legger ut adr her på fora kan det hende gutta sender deg mange forundrings delepakker vet du, he he. :lol: (sikkert ikke lurt) :roll:

Haha, ja det hadde nok blitt morsomt. :D Masse overraskelser i posten. E gøy med overraskelser. :D Kommer du på msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fekk eg bytta radiator i går. hehe, var egentlig ikkje nødvendig, men fikk telefon av TOREBMW kl 10 om morgenen da eg sov som en stein:P Han lurte på om eg vile bytte radiator siden eg hadde radiator for automat kasse og han hadde behov for det, men fikk kun tak i radiator for manuell kasse. Det var egentlig ett fett for meg, bare bilen går slik den var før radiator ble bytta, og eg slapp å arbeide sjøl:P så da kom han en tur og skifta radiator kjapt som bare det. :D Bilen funker slik den skal, og håper den fortsetter med det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...