Astri Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Eg trur faktisk det var 120x80 de krevde. Men det e ikkje så farlig da. Trenger ikkje stresse.
Astri Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Hmm, e det eg så e trøtte, eller ble det litt mer blørete? Takk forresten.
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 måttelage ny kopiav det store, forminska bare det lille jeg... var jo ikke smart
Astri Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 I dag har den stakars sliteren fått kjørt seg på autoslalom.. Hehe Det gjekk nå så det gjekk. Kom på siste plass, men kjørte alle 3 rundene uten å bli diska da. Så er jo sånn halveis fornøyd, siden det var aller aller første gange eg har kjørt på bane... Men la den faktisk brei i 360'n da. hehe, det hadde eg ikkje forventa med den slitne gamle motoren min og breie lefser te felgar. Men det går. Venter på bilder fra slalomen, slenger de inn så fort eg får noen.
Astri Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Se her begynner bildene å komme. Geir va og utpå med e60'n sin.
hagenisse Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Tøft! Godt å se noen som bruker bilen sin også.
marararius Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Kult Har jo ikke noe å si hvem plass du kom på vel? Så lenge du koste deg!
Glenno Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Artig med autoslalom Astri. Kom ganske så langt bak i rekka jeg også men ingen optimal bil eller motor til autoslalom heller da . Det som teller er at enn har det morro . Lærer mye om bilen enn har, begrensninger, understell, fart enn skal bruke, sporvalg etc.. . Tøffe bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå