Astri Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Ja det viktigeste va jo at eg koste ræva av meg. Det e nytt autoslalom allerede 13 september igjen, så skal ikkje se bort fra at eg prøver meg igjen da og. Har fått blod på tann eg nå. hehe;) De bildene var det en kompis av meg som tok. Håper han har flere. Vet iallefall at dama til RoaldJ har en del bilder. Venter i spenning eg.
E30_Dale Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 E det langs flyplassveien detta autoslalåm kjøre på? Hvis ikkje kor då? Hadde vore tøft å våre me på det når eg får lappen... Nydelig E34 forresten Astri!
Astri Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 det e på gokart banen på Årabråt. barra te å komma opp å kikka det. Det e forresten lov å øvelsses kjøre og om du har med ledsager. Så da kan du jo prøve deg du og.
Weltzin Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Fikk fanga dere begge to på endel bilder ja..
Astri Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Jippi! Takker. Hadde du flere? Lyst å sende meg på mail elle msn? Så kan eg legge de inn her etter at eg har sladda skiltnummer? Ska jo seff si at du e fotografen da. Edit: Forresten så såg eg linken til bildesida di på ssh forumet. Er det greit om eg kopierer de bildene og bruker de?
Weltzin Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 bare forsyn deg. Dei er forresten litt justerte i størrelse, om du vil ha originalane så kan eg senda dei på mail.
Astri Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Takker. Ja takk. Kan sende deg adressa på pm.
Astri Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Åja det va knallgøy! Tenker eg stiller på neste autoslalom 13 september og.
øystein andre Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 det var autoslalom på vestnes, ikke langt fra Åndalsnes i vår var å så på, men da hadde jeg verken dekk eller understell som hadde overlevd den dagen hadde sånn lyst utpå å kjøre
E30_Dale Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Eg trur eg ska ver me den 13 september, men ka ti foregår detta?
Astri Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Eg har også vært tilskuer i alle år, men i år klaffa det så da måtte eg kjøre. Eg trur påmeldinga begynner kl 11. Vær tidlig ute. info finner du på www.autoslalom.no
Astri Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Sånn, då har eg endelig fått dei siste bildene av Irene, dama te RoaldJ. Thanx vennen. Uuups, ein liten bråbrems rett før svingen inn te mål... flere bilder av Geir sin bil blir å finne i hans tråd.
Astri Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Noen som vil lage avatar av det nederste bildet for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå