Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Mørkerødt skinn femi? Åh, kom igjen, da - skal vi ha navnekallingskonkurranse, kan du vel komme opp med noe mer originalt. Bil med mørkerødt skinn? Høres nesten mer ut som noe for en litt kortvokst mann i 50-årene, med mage, litt for trang skjorte knappet opp halvveis til navlen, tykt gullkjede rundt halsen og litt for ung venninne i armkroken. Så en e39 med møkka brunt skinnintreiør som faktisk var rå tøft Møkkabrunt skinninteriør? Høres ut som noe for 70-tallsfeminster med klubbkveld med ost og rødvin.
Glenno Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Mørkerødt skinn femi? Åh, kom igjen, da - skal vi ha navnekallingskonkurranse, kan du vel komme opp med noe mer originalt. Bil med mørkerødt skinn? Høres nesten mer ut som noe for en litt kortvokst mann i 50-årene, med mage, litt for trang skjorte knappet opp halvveis til navlen, tykt gullkjede rundt halsen og litt for ung venninne i armkroken. Så en e39 med møkka brunt skinnintreiør som faktisk var rå tøft Møkkabrunt skinninteriør? Høres ut som noe for 70-tallsfeminster med klubbkveld med ost og rødvin. He he du får sagt det på en artig måte Der Barockengel uten at det går an ta det ille opp. Godt vi er med på lage et fargerikt miljø her på bimmers
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Hmm, eg trur eg har funnet navn te bilen min... Black Crush Ka syns dåkke om det???
Glenno Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Skal du ha navn med gullskrift på karosseriet da, he he ? Svarte nei jeg på avstemningen din. Navnet fenget ikke til go`bilen din syntes nå jeg da .
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe, men har dere ingen forslag til navn da? Nei hadde tenkt som en liten streemer i bakruta eller noe... usikker...
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hmm, eg trur eg har funnet navn te bilen min...Black Crush Ka syns dåkke om det??? Nei, ha heller: Eat My Dust. Ikke at det skal være navnet, men ha det bakpå ;P
RoaldJ Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 black kræsj? hvorfor skal en bil "hete" noe?
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 black kræsj? hvorfor skal en bil "hete" noe? Engelsken ekke på topp nei? Blir iallefall(direkte oversatt) Svart Knust
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 black kræsj? hvorfor skal en bil "hete" noe? nei ikkje kræsj, tenkte crush som i forelskelse eg da... Mine bilar e kjent for å ha navn! Så enkelt e det... Spør Irene, hu forstår meg sikkert.
RoaldJ Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 såm i Glofen? hehe.. kan jo kalla an Blimmerten off.. nei.. overtrøtt nå.. snart natt.
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 An ska nå få finare navn enn glofen da.... Gå å legg deg du roald.
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Bimmerlim? Næææh, Black Crush høres mye bedre ut.
Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Nei, Bingo kom me et genialt forslag; Black Widow.
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ergo en kvinne som dreper mennene i sitt liv? Høres ut som den bilen din har et begivenhetsrikt, dog noe ensomt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå