Astri Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Ergo en kvinne som dreper mennene i sitt liv? Høres ut som den bilen din har et begivenhetsrikt, dog noe ensomt liv. Du skal derimot ha respekt for en sort enke. Er det noen som aner kordan eg kan få vekk avstemminga? Det kom ikkje frem når eg trykte på rediger på post 1...
Astri Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Jøss, her e det lenge siden eg har oppdatert ser eg... Men, ting har skjedd og ting skjer. Vil ikkje si for mye enda, men kan iallefall si ka eg har gjort te nå. Har skifta vannpumpe, da den andre ble knekt av frosten. Så nå håper eg at eg slipper å stresse mer med det en stund. Har også vært en tur på høggern og pitla med meg diverse ting. Har til kanskje noens store glede fått tak i blinklys til venstre skjerm, som nå e montert og står rett vei. Og så fant eg verdens mest behagelige handbrekk handtak. Originalt i skinn. Nice... (detaljer deller:P) Noen høstbilder av bilen, og av håndbrekket. (beklager dårlig kavlitet på bildene. )
///MPower Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 var tøft med gullfelg faktisk. du må få tak i sorte de lykter
///FredriK.S Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 var tøft med gullfelg faktisk. du må få tak i sorte de lykter Ja.
Astri Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Hehe, begge deler er en del av planen min ja. Takk, likte de felgene godt sjøl, så da eg fekk tilbud om å bytte de i noen gamle starmag felger eg hadde så slo eg til.
Azeton Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Fortsatt intressert i M20B25? Send pm elns da
Trotto Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Dette er jo autentiske MSW-felger, Astri? De er jo allerede blitt klassiske, disse felgene med gullfargede eiker. Ceres, tror jeg serien het. Hadde slike på en Granada stv. som jeg hadde som arb.hest en tid...sølv bil med gull i felgene.
Astri Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Dette er jo autentiske MSW-felger, Astri? De er jo allerede blitt klassiske, disse felgene med gullfargede eiker. Ceres, tror jeg serien het. Hadde slike på en Granada stv. som jeg hadde som arb.hest en tid...sølv bil med gull i felgene. Det stemmer det. MSW felger. Og inni dem står det OZ faktisk?
Trotto Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 OZ designer MSW-felgene.... Fant denne linken: http://www.msw-wheels.com/at-team/wheels/en
Astri Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Takk for linken. Fant ut at felgene heter Ceres 5. Btw: Bilen din er en enorm inpirasjon, sjøl om budskjettet mitt aldri kommer til å komme i nærheten av noe så fett som Alpina B10.
Astri Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Siden detta e min tråd så vil eg o bruka an te å legga ut bilder av bursdagspresangen eg fekk av Geir og prinsessa mi. Synes den bare var sååå rå! Så den fortjener å kommei tråden om bilen min. Den har fått hedersplass på høytaleren ved tv'n i stua. Det blei en del bilder av den for å få med alle detaljene. Synes den var veldig bra detaljert, og så er den håndmalt.
Astri Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Eller hvite blink bak Eller sorte blink bak Nei det må bli hvite, slik at de matcher resten av blinkersene på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå