Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ergo en kvinne som dreper mennene i sitt liv? Høres ut som den bilen din har et begivenhetsrikt, dog noe ensomt liv. :-k

Du skal derimot ha respekt for en sort enke.

Er det noen som aner kordan eg kan få vekk avstemminga? Det kom ikkje frem når eg trykte på rediger på post 1...

• 1 month later...
Skrevet

Jøss, her e det lenge siden eg har oppdatert ser eg...

Men, ting har skjedd og ting skjer. :twisted:

Vil ikkje si for mye enda, men kan iallefall si ka eg har gjort te nå.

Har skifta vannpumpe, da den andre ble knekt av frosten. Så nå håper eg at eg slipper å stresse mer med det en stund. Har også vært en tur på høggern og pitla med meg diverse ting.

Har til kanskje noens store glede fått tak i blinklys til venstre skjerm, som nå e montert og står rett vei. Og så fant eg verdens mest behagelige handbrekk handtak.:D Originalt i skinn. Nice... (detaljer deller:P)

Noen høstbilder av bilen, og av håndbrekket. ;)

7uwav68ta3rakhjnlek2.jpg

lrvk63be8au4andngzc1.jpg

dmue852cq5cr9smag91d.jpg

qpdphr0g38uv8igj602r.jpg

edn39n9ylj42pe25wung.jpg

(beklager dårlig kavlitet på bildene. :?)

Skrevet

Hehe, begge deler er en del av planen min ja. ;)

Takk, likte de felgene godt sjøl, så da eg fekk tilbud om å bytte de i noen gamle starmag felger eg hadde så slo eg til. ;)

Skrevet

Dette er jo autentiske MSW-felger, Astri? De er jo allerede blitt klassiske, disse felgene med gullfargede eiker. Ceres, tror jeg serien het. Hadde slike på en Granada stv. som jeg hadde som arb.hest en tid...sølv bil med gull i felgene. 8)

granada002.jpg

Skrevet
Dette er jo autentiske MSW-felger, Astri? De er jo allerede blitt klassiske, disse felgene med gullfargede eiker. Ceres, tror jeg serien het. Hadde slike på en Granada stv. som jeg hadde som arb.hest en tid...sølv bil med gull i felgene. 8)

Det stemmer det. MSW felger. Og inni dem står det OZ faktisk? :D

Skrevet

Takk for linken. :D Fant ut at felgene heter Ceres 5. :D

Btw: Bilen din er en enorm inpirasjon, sjøl om budskjettet mitt aldri kommer til å komme i nærheten av noe så fett som Alpina B10. :)

Skrevet

Siden detta e min tråd så vil eg o bruka an te å legga ut bilder av bursdagspresangen eg fekk av Geir og prinsessa mi. :D

Synes den bare var sååå rå! Så den fortjener å kommei tråden om bilen min. :D Den har fått hedersplass på høytaleren ved tv'n i stua. :D

Det blei en del bilder av den for å få med alle detaljene. Synes den var veldig bra detaljert, og så er den håndmalt. :D

99w1qnsfnlsp305x3ugu.jpg

sqqzejhy4cecfdkc7k4z.jpg

f083o2aeb20yrs7mr1k6.jpg

jwpmeq2xnphy8mkrjksr.jpg

8rdg44md0mjwc5q6qges.jpg

yxcf5dsa65t52oovdbmm.jpg

zd39vg9cw2wax1owuak7.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...