Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jauvel, då har denna jentå vært i Lillestrøm på Automessa. Knallgøy. :D

Fikk blant annet prøvesitte GS sin e92 m3. Tusen takk. :D Den bilen var SNOP!!!

Var mye kjekt å se på der, og eg tok noen få bilder med mobilen, da eg glemte kameraet hima... :?

Tusen takk te Glenno som ville plukke meg opp i Oslo og holde meg med selskap på messa. Hadde det skikkelig koslig. :D

Har og skjedd mye i det siste, så derfor har eg ikkje vært så veldig aktiv her inne. Men det har seg slik at eg har flytta inn i "nytt" hus, med kjekk garasje og kai. :P Slenger inn diverse bilder fra messa, huset mitt og bilen bare for gøy. Har jo vært så stille i tråden min ei stund. Men når våren kommer, så kommer det mer uppdates. ;)

Kjekt med venner som vil vaske bilen min. ;)

oxtexfoppzr4bltu8h9t.jpg

06qgphju2p1ziq29kgw5.jpg

Mitt "nye hus". Garasjen dere ser under er disponibel for meg.

h63k36z315d6pr37cqb9.jpg

Kaien min

szafkxsqm8ahylazv8y5.jpg

Båten min

74nbjel74tk194ie3zpq.jpg

Huset mitt igjen. E kje noe rart det kalles " Verdens ende"

ex9bg383276ldl15tfg2.jpg

Utsikten min...

zyenljccnelhqfdxveak.jpg

Prinsessa min og den trofaste sliteren vår. er litt flau over kordan den ser ut nå, vinteren har ikkje vært snill med den... men det skal fikses på. ;)

1lzd06nab3q6ohvi4ism.jpg

Bilder fra turen og messa:

Haukeli

m310vbxwmo3fwow0t1h2.jpg

Var på Meca fest på fredagen, og der var det Blues Brothers show. fikk stilig hatt og solbriller i ekte blues Brothers stil. Rosa ble plassert der senere på kvelden. ;)

bwxgqd702fyh6gr22jtc.jpg

Denne ønsker eg meg te jul...

dw2xslpwvfs3yybhdwfe.jpg

En liten turbo?

plhn2ohpj0k67u4mda5d.jpg

Nydelig rompe!!! <3

a8ein0vrar42zvt5dtnt.jpg

Glenno og GS bilen.

u56ee6igiic60cbbsv91.jpg

4dlg7fcpfe2dbqtbdpjb.jpg

Eg måtte jo prøvesitte GS bilen da. hihi

gw2ciqsfs27jk1wibrxu.jpg

vne0yhj78g30dtgwpj0a.jpg

Søt stuff...

dupkw8h87klyft9bhwit.jpg

Slik ble bordpynten på festen etter noen timer (øl)

bdekk0ru5xgfeo1nn5y3.jpg

1 stk pen hotrod...

ivsqpp200dr9qmfif27g.jpg

falt for denne fargen...

b01n06ppgeifmep7b30u.jpg

Har enda mere bilder, men orker ikkje å legge inn alt nå. har tross alt sitti 8 timer på ein buss og sett 2 dårlige filmer innimellom søvntoktene mine. Har vondt i ræva ja!!!

Komentarer er alltid velkomne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysjerrig på ka det koste å kjøpe/leie det huset der??!!

Det koster meg 6000 i mnd for leige av hus, garasje, kai, båt, 13 mål tomt og de holmene dere så på utsiktsbildet. Så planen e klar ja, skal ut der og grille i sommer. ;)

Takk, ja syns den passa fint eg. Får sette den og på ønskelista mi ved alle de andre bilene eg ønsker meg. Må jo snart se å vinne i lotto eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja koselig prates noen timer lørdag Astri, fikk du lagt ut bildene du prøvde vise meg av huset ditt også som jeg ikke helt klarte se på mob. Fine bilder :-).

:D Men neste gang er det din tur til å komme over fjellet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, alltid artig med bilder.:D

Mitt "nye hus". Garasjen dere ser under er disponibel for meg.

h63k36z315d6pr37cqb9.jpg

Hmm, huset ser litt for stort ut for grunnmuren. Skummelt.

Kaien min

szafkxsqm8ahylazv8y5.jpg

Hmm, virkelig fasiliteter mange går og drømmer om.:) Det perfekte stedet for late, lange sommerkvelder, virker det som.

Båten min

74nbjel74tk194ie3zpq.jpg

Men stakkar - den der så jo bare så sørgelig ut....

Utsikten min...

zyenljccnelhqfdxveak.jpg

Ah, så du liker deg ved sjøen?:) Sjøutsikt er toppen.:D Men husk å ta deg en kjøretur med bilen hver dag; rust på bremseskivene er noen ordentlig herk.:(

Prinsessa min og den trofaste sliteren vår. er litt flau over kordan den ser ut nå, vinteren har ikkje vært snill med den... men det skal fikses på. ;)

Hmm, det måtte være en idé å eie aksjer i et firma som både var ansvarlig for vinterbrøyting og som solgte spoilere til dem som fikk problemer med brøytingen. :idea:

Denne ønsker eg meg te jul...

dw2xslpwvfs3yybhdwfe.jpg

Tips: Sjekk høyden på garasjen din først.:)

vne0yhj78g30dtgwpj0a.jpg

Dobbelt så kjekt med messebesøk når man kan treffe hyggelige kjente.:)

u56ee6igiic60cbbsv91.jpg

Vet ikke hvor godt jeg liker bilen, men pene knær.:D

Neeei!! Nå har jeg byttet om på kommentarene til de to siste bildene. :shock:

Har enda mere bilder, men orker ikkje å legge inn alt nå. har tross alt sitti 8 timer på ein buss og sett 2 dårlige filmer innimellom søvntoktene mine.

Ja, det er ikke greit.:)

Komentarer er alltid velkomne. ;)

Ok, skal se hva jeg får tid til en dag. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hay hay:D såg bilen ann her om dagen:P står i enden av veien i visnes! kossen går det å finne v8 fanger til den?

heisann. :D Ja e kje så rart hvis du såg an i enden av Visnes siden det e der eg bur. ;) E kje så enkelt å finne den v8 fangeren uten at det koste skjorta, så eg får bare ligge på vent og håpe det dukker opp ei snill sjel som vil selge billig.... Kanskje eg barra skal henta din? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, alltid artig med bilder.:D

Mitt "nye hus". Garasjen dere ser under er disponibel for meg.

h63k36z315d6pr37cqb9.jpg

Hmm, huset ser litt for stort ut for grunnmuren. Skummelt.

Kaien min

szafkxsqm8ahylazv8y5.jpg

Hmm, virkelig fasiliteter mange går og drømmer om.:) Det perfekte stedet for late, lange sommerkvelder, virker det som.

Båten min

74nbjel74tk194ie3zpq.jpg

Men stakkar - den der så jo bare så sørgelig ut....

Utsikten min...

zyenljccnelhqfdxveak.jpg

Ah, så du liker deg ved sjøen?:) Sjøutsikt er toppen.:D Men husk å ta deg en kjøretur med bilen hver dag; rust på bremseskivene er noen ordentlig herk.:(

Prinsessa min og den trofaste sliteren vår. er litt flau over kordan den ser ut nå, vinteren har ikkje vært snill med den... men det skal fikses på. ;)

Hmm, det måtte være en idé å eie aksjer i et firma som både var ansvarlig for vinterbrøyting og som solgte spoilere til dem som fikk problemer med brøytingen. :idea:

Denne ønsker eg meg te jul...

dw2xslpwvfs3yybhdwfe.jpg

Tips: Sjekk høyden på garasjen din først.:)

vne0yhj78g30dtgwpj0a.jpg

Dobbelt så kjekt med messebesøk når man kan treffe hyggelige kjente.:)

u56ee6igiic60cbbsv91.jpg

Vet ikke hvor godt jeg liker bilen, men pene knær.:D

Neeei!! Nå har jeg byttet om på kommentarene til de to siste bildene. :shock:

Har enda mere bilder, men orker ikkje å legge inn alt nå. har tross alt sitti 8 timer på ein buss og sett 2 dårlige filmer innimellom søvntoktene mine.

Ja, det er ikke greit.:)

Komentarer er alltid velkomne. ;)

Ok, skal se hva jeg får tid til en dag. :?

Hahaha, du e herlige du mystiske mann. :D

Glenno; du har vist pene knær. :P hihihi Ja dte var koslig å rusle rundt der med Glenno. Kjekt å treffe andre bimmers medlemmer igjen. er liksom ikkje så ofte pga avstand. :D Men da eg alikevel skulle over fjellet så koffer ikkje treffes?

Ja eg elsker sjøen!!! Men som sagt så skal den gården eg ein gang skal ha med ligge ved sjøen eller i det minste et vann. ;) Båten min skal eg nok klare å få skikk på. Vinteren har vel ikkje fart så fint med den heller.

men som eg nevnte i tulletråden så kan me jo ta ein fest her på kaien min i sommer da. Hadde vært hyggelig. Huset ser litt skummelt ut, men det er helt trygt. Ellers hadde eg aldri flytta hit med jentungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...