Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, selvfølgelig hadde det jo vært greit med en gromv8, men blir nok for kostbart og for mye arbeid mtp at eg er avhengig av at denne bilen starter kvar dag og frakter meg på jobb og jentungen i barnehagen... Men sitter å leker med tanken på å hive inn en m50 motor?? må bare ramle over den rette først. (pris:P )

takker for alle komentarer. :D Det gir bilen et ganske bra løft med breifront ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul den grillen/panseret der... sånn skulle jeg også hatt hadde jeg hatt e34 ;-) nå mangler du bare en tøff fanger...

Sier du noe, J.Hofstad lovte faktisk Astri for ei lang tid tilbake ei 540 leppe gratis under en diskusjon/tråd for lang tid tilbake (mulig denne var i tråden til Astri). Mulig Astri har fått den? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,ok :( .

Da bør enn kansje passe på hva enn lover bort selv enn hause andre som ikke holder sine lovnader da kansje :? . Vel, håper du koser deg om dagen med litt oppgraderinger av fronten da :-)-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, eg storkoser meg med ny front på bilen ja. :D Måtte vaske bilen på nytt i dag siden panseret og fronten var skikkelig møkkete... Men nå glinser den fint vet du. Tenkte eg skulle polere hele bilen en dag eg har fri, pent vær og noen timer til overs... Kanskje neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør enn kansje passe på hva enn lover bort selv enn hause andre som ikke holder sine lovnader da kansje :?

Yup, selv prøver jeg å ikke love noe som helst.:)

Måtte vaske bilen på nytt i dag siden panseret og fronten var skikkelig møkkete... Men nå glinser den fint vet du. Tenkte eg skulle polere hele bilen en dag eg har fri, pent vær og noen timer til overs... Kanskje neste helg?

Ah, kjekt med vår og varmere vær - fortsetter det slik, blir det kanskje poleringstemperatur utendørs snart.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. :D bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Frister å kjøre meg en kosetur snart. :D bare få på sommerskoene med splitternye dekk bak, rulle ned rutene og opp med takluka, guffe god musikk, full tank med bensin og kjøre helt uten mål og mening. :D
Hmm, hørtes ut som en fin plan. Drømte jeg meg bort et sek her på morran, he he :-).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kjempestart på dagen i dag. :D Da eg var nettopp kommet på jobb og begynt på bestillinger så ble disse to levert.

upvixvy4jgtkoq8je3sb.jpg

:D Trur kundene fikk høre en extra munter stemme i dag når eg svarte på telefonene. hehe

Planen var å prøve å montere disse på felgene sjøl, men fikk desverre ikkje tid da eg måtte ut å levere varer. :( Men heldigvis så gjorde ein kollega det for meg. :D

ijvuy6tpdl3y0xd4a5xl.jpg

Det var herligt å endelig å få på sommerskoa igjen. Ein stor forskjell. Mindre støy og bedre veigrep. :D Nice...

Slik ser nå bilen min ut i sin helhet nå. :D Begynner å bli ganske fornøyd. :D

9a2ige0wuy1i35m6meef.jpg

vxf088n67izrp78zvsrj.jpg

nt8k5hi2pb8760yqj1ij.jpg

jksiqxodwq0oc1eouu1a.jpg

hd8h85yhipf83zzja3jn.jpg

tqhm3dapz69thpxnp291.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...