Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil :D og flott familie :D

Takk for det. :D

Nå har eg vært ein tur i Vats hos JTS77 og henta meg diverse småting som skal på bilen. Mere uppdates kommer når eg er ferdig med de planene. ;)

Takk for hyggelig handel JTS77. :D Det smakte med softis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Lurte bare på om du har byttet ratt i bilen din. Har du noen bilder evt. bilde av den typen du har tenkt å sette inn. Er selv litt lei av å snurre på det gamle seilskuterattet som står org i bimmern.

PS!

Hadde en opptur m bmwen i går... Tror jeg fant feilen m bensin tilførselen..Dette fordi det viser seg at det er dorlig kontakt der en plugger ledninga på bensintanken/pumpa. Jeg merket at det knitret da jeg riglet på den litt tykkere bruneledningen.

Var så på bilskroen og klippet av spes kontakten m en kabelstubb skjøtet denne inn på den gml kabelen og vips har den brummet som en drøm...

Dette var gjysla kjekt som dere sier \:D/

Har fatisk fått litt lyst til å stelle med den. regner med at jeg vasker den og støvsuger den i morgen søndag. Må prøve å få med meg ungene så jeg kan krøke :lecture: de i bmwretning....he.he.

God Natt

-GV-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Lurte bare på om du har byttet ratt i bilen din. Har du noen bilder evt. bilde av den typen du har tenkt å sette inn. Er selv litt lei av å snurre på det gamle seilskuterattet som står org i bimmern.

PS!

Hadde en opptur m bmwen i går... Tror jeg fant feilen m bensin tilførselen..Dette fordi det viser seg at det er dorlig kontakt der en plugger ledninga på bensintanken/pumpa. Jeg merket at det knitret da jeg riglet på den litt tykkere bruneledningen.

Var så på bilskroen og klippet av spes kontakten m en kabelstubb skjøtet denne inn på den gml kabelen og vips har den brummet som en drøm...

Dette var gjysla kjekt som dere sier \:D/

Har fatisk fått litt lyst til å stelle med den. regner med at jeg vasker den og støvsuger den i morgen søndag. Må prøve å få med meg ungene så jeg kan krøke :lecture: de i bmwretning....he.he.

God Natt

-GV-

Heisann.

Ja eg har bytta ratt i min. Hadde det store "bussrattet" som kom originalt i denne uten airbag. Har fått satt i m-techII ratt nå. Enorm forskjell! Mye bedre å holde i og så er det en smule mindre enn det originale. :D Anbefales.

Slik ser det nye ratte ut:

hhv36nc2fo3h3mivnj8p.jpg

så kjekt å lese at du har funnet ut av feilen. :D Tenker du ser lysere på ting da. ja for all del, du må bare begynne tidlig med ungene. Lærte dattera mi på 2 å si BMW i dag. Hehe, så nå vet hu hvilken bil mora kjører. "BMB" sier hu, litt vanskelig å uttale W'n. Gøy!

Du får lage deg en tråd om e34'n din og hive inn masse bilder og oppdateringer :D Det hadde og vært jysla kjekt. ;)

Ha en god natt te deg og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lager gjerne en prosjekt tråd men det blir nok ikke før til høsten :( har så mye å holde med nå som utesesongen har begynt...som feks brukte bimmerern i dag til å kjøre vekk to tillhegerlass m gress jeg hadde klippet det gror jo som bare tuzan regnet med jeg kunne vente til 16. men dengang ei.. Så hvis bimmeren ikke tuller for mye videre. vil den få sin etterlengte stell og tråd :moroklem:

Tudelidu

-GV-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lager gjerne en prosjekt tråd men det blir nok ikke før til høsten :( har så mye å holde med nå som utesesongen har begynt...som feks brukte bimmerern i dag til å kjøre vekk to tillhegerlass m gress jeg hadde klippet det gror jo som bare tuzan regnet med jeg kunne vente til 16. men dengang ei.. Så hvis bimmeren ikke tuller for mye videre. vil den få sin etterlengte stell og tråd :moroklem:

Tudelidu

-GV-

Ja men de funker til mye rart de bimmerne. Har taua mye med min og. er nice med avtagbart hengerfeste. ;)

Skal vente på tråden din eg. ;)

Har selv vært å gravd i beddet i dag. Trur husverten ble glad iallefall. :D Så nå må eg bare få kjøpt inn noen blomar så blir det så bra atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jajaja, då har Astri eksperimentert litt med dørsidene i bilen sin...

Var jo som sagt inne i Vats og henta meg dørsider, og deretter en tur på Biltema og handla meg ruller med svart sky-trekk. Så var det å begynne å demontere, klippe og lime. Vil sei meg ganske fornøyd med det. :D

Har også gitt bilen et oljeskift med ny toppdekselpakning, nye plugger og oljefilter. Måtte og skifte pluggledninger og innsugsmanifoilpakning, men nå går den som den skal igjen. Takk for hjelpå Morten. :D Ja åsså har eg klina på noe ruststoppegusje på den ene kanalen min som var så rusta, og spraya på noe tynn tectyl over, bare som noe midlertidig til eg får skifta kanalen ut... Så nå ser det iallefall svart ut der og ikkje rustrødt. :D

Var og på autoslalom igjen på mandag, og havna da på 10. plass av 19 deltagere i gruppe 3. E kjempefornøyd med resultatet da eg faktisk alltid har havna på siste plass!! :D

Slenger inn bilder fra eksperimenteringa mi og autoslalomen, så det blir vel en del bilder... :?

Henta dørtrekka i Vats

7bd9f0rzf4dzow11rn6j.jpg

eksperimentet i gang...

w589710iibwzmj2s36t2.jpg

totb1sq6i5n7rheppwp1.jpg

nlm4x3h3e9pl16tvz1sw.jpg

Har limt på nytt trekk. :D

vo2nht50lziyvh1kqrc1.jpg

exdnzfz9wagxl1o3o15q.jpg

Før bilder:

xlzkdurnz6ef7g5o6qb3.jpg

Under arbeid:

m965w6lvu0al2k1r36u2.jpg

Morten måtte prøve han og...

b1dcb7orubcfi2qvl7bi.jpg

Og her e resultatet av Astri sin eksperimentering. :D E ganske bra fornøyd ja. :D (hadde ikkje fått limt trekka fast i dørene på bildene da)

se34l5034w8luxw92dms.jpg

ex11rbw888u3olrrpdgy.jpg

hu0tl0obsydf7ktyknho.jpg

mljypmbvzp29ooq60rqs.jpg

3lne619iwkzg7oeg856s.jpg

1b6rc90n6cb6db6ixlds.jpg

Her e bildene Irene tok på autoslalomen. :D

qm38ru25r5ljqn1vbfcd.jpg

hdtxqrjhcq3sv1o4y8tx.jpg

bbrxplnxla80pr7nuv1n.jpg

n1lue4bezvdk0kytf5i5.jpg

czka8qv7py887jcxp55h.jpg

6333e4kwoxaq18obwvx8.jpg

3r6cd7wfro5orcit90hx.jpg

ysb5ts7040jp7k8qrgxr.jpg

buzrmsu2jqrt28n9b36a.jpg

rurx6v7o11i42ofyt1zf.jpg

5v8t8dmohf533j02vvrn.jpg

Og til slutt: rust-stopp!

Før:

9e3d3ow8z605ejv9ufl4.jpg

Gusja eg brukte:

0azlfuf45qc2r3mgbd82.jpg

h5vkugdnxomrq1serd02.jpg

Ferdig:

i34j3r3kw4d8j8uk2mlt.jpg

Blei mange bilder denne gangen og, men det e jo så gøy å dulle med bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råå tøft Astri :-). Må si jeg er virkelig imponert av alt dette. Innredning, autoslalom og ikke minst fine bilder. Det er jenta si det gitt. Synd du bare bor så langt unna gitt ;-):-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... dørtrekkene var kult, men så ut som om de ikke var så veldig godt satt på... skulle prøve det samme på min, men jeg gav opp det hele... vet det er vanskelig... men det er vel gjerne den første du har som ikke er så fin, de andre ser jo ok ut ;-)

moro med bilder vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...