Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å ligne mer og mer på BMW i tyrkia eller andre øst europeiske land..

Du har et bra pågangsmot på bilen din i allefall :)

Nei nå må du rulle inn! Hadde den vært stappfull i jallaplastikk så skulle eg heller vært enig med deg, men det eg har montert nå vil eg heller påstå e ganske så diskret og clean. Ikkje det at du ikkje skal få si meininga di, for all del, men eg vett og trur at det desverre finnes e34'er som ser mye verre ut enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. :P En endring du kunne gjort da.. Hatt en clean grill! Enten nyrer uten chrome inni, bare rundt som de jeg har. Eller helt svarte! Er vel kanskje derfor jeg synes den minner litt om tyrker bmw.. Nesten som de der e36 facelift greiene. Æsj! Det e grusomt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. :P En endring du kunne gjort da.. Hatt en clean grill! Enten nyrer uten chrome inni, bare rundt som de jeg har. Eller helt svarte! Er vel kanskje derfor jeg synes den minner litt om tyrker bmw.. Nesten som de der e36 facelift greiene. Æsj! Det e grusomt det!

slapp av, har allerede bestilt meg den innvendige delen av grillen i svart. E kje heilt blinde vettu... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, good girl!

Thnx. ;) Helt svart grill vil eg ikkje ha, da eg vil ha crome som går igjen over resten av bilen, men såg det sjøl da eg monterte de siste delene og filmen at det ble litt overkill med cromen inni grillen. den passa det bedre før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker folkens.

I går hadde bilen seg ein liten langtur for å besøke Rolfi på Bryne, siden han hadde en delebil som søskenbarnet mitt trengte noen deler av. Så før me heiv oss i bilen og kjørte bytta eg grillen og lmm. Bilen ble både bedre å se på og kjøre. :D Bilder kommer en annen dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...