Superbeetle Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 NICE!! Monte Carlo er sykt tøft! Skulle gjerne hatt en slik selv, da i sort med noen feite bakhjul.. en ørliten smule harry vil nok mange si, men fortsatt skikkelig gromt. Har du planer om å ha den som bruksbil? Lov å spørre hva noe slikt koster?
Astri Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 NICE!!Monte Carlo er sykt tøft! Skulle gjerne hatt en slik selv, da i sort med noen feite bakhjul.. en ørliten smule harry vil nok mange si, men fortsatt skikkelig gromt. Har du planer om å ha den som bruksbil? Lov å spørre hva noe slikt koster? Hehe, takk Trenge kje være harry av den grunn. For meg så e f.eks volvo 240 me masse plastikk og donkadonkadonka så alt dirre, 3000 wonderbaumer i speilet og terninger mer harry. Ja bilen skal være bruksbil, og eg fikk den for en utrolig go pris.
Julian Sommer Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Du har det med å gjøre kupp, Astri Hehe Skikkelig grom-bil altså! Får lyst på noe stort og tungt med V8 selv nå, hehe. Bare lommeboka som ikke tillater det enda, spesielt med dagens bensinpriser på nærmere 13,5kr/l..
Astri Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Du har det med å gjøre kupp, Astri Hehe Skikkelig grom-bil altså! Får lyst på noe stort og tungt med V8 selv nå, hehe. Bare lommeboka som ikke tillater det enda, spesielt med dagens bensinpriser på nærmere 13,5kr/l.. Hehe, takk Satte jo bimmerten for salg flere ganger men trakk meg da eg aldri fant den rette bilen å erstatte den med. Men da eg ramla over monte carloen så måtte eg bare slå te. Har digga de bilene, spesielt med det karosseriet siden eg va iallefall 8-9 år gammel, så va vel kanskje på tide å oppylle en ungpike drøm Det e kje mer enn en 305 maskin, så den bruker faktisk ikkje så værst på mila, så det skal eg klare å leve med. Ser og positivt i at det er motorvarmer i den, så masse ubehagelige kaldstarter om vinteren skal og unngås for å spare maskinen for mye vondt I dag fikk den en go vask for å fjerne aska som kom med regnet de siste dagene, så det godt på den hvite lakken. Så nå e den klar for å hente prøveskilt i mårå og en go kjøretur til verkstedet for eu godkjenning. Wish Me Luck
Astri Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Då va an iallefall eu godkjent og veteran skilter bestilt. Så neste uke e det tut og kjør
Astri Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Gratulere så mye med fin Amerika bil Astri . Takk vennen
Spiff Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 harry! neida, tøff bil d der, har du arva en bensinstasjon eller?
Michaelw Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 ah, fins det noe bedre en og se på damer som brenner litt gummi? Fin ny bil du har fått deg! Synd jeg ikke fikk solgt mine biler før du solgte din Håper den nye eieren tar godt vare på den
Astri Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Er ikke dette et bmw forum Om det plager deg at eg ikkje har bmw lengre og fortsatt henger her på bimmers og legger inn noe annet enn bmw i min egen tråd så syns eg du ska la være å kikke i denne tråden og heller se på noe annet!!
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Ser på alt jeg, men synes bare det er tåplig å holde liv i tråden når den er solgt med å legge ut bilder av harry amcars
Astri Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 ah, fins det noe bedre en og se på damer som brenner litt gummi? Fin ny bil du har fått deg! Synd jeg ikke fikk solgt mine biler før du solgte din Håper den nye eieren tar godt vare på den takk, me kan vist me vil Ja du gikk glipp av en kjempe bil der Men nye eier virka iallefall strålende fornøyd, og ovde han sku ta godt vare på den, så trur den har det bra nå og.
Astri Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Ser på alt jeg, men synes bare det er tåplig å holde liv i tråden når den er solgt med å legge ut bilder av harry amcars Hahaha, harry amcars du... jaja, noe negativitet e vel å forventa av det lokala e30 miljøet her, kom kje som et sjokk. Og ja det e fortsatt liv i denne tråden, så bite me! Gretne unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå