Gå til innhold

skal jeg ha striper? evt hvor..  

33 stemmer

1. 1. skal jeg ha striper? evt hvor..

• striper er harry!
      22
    • striper på mitten
      5
    • striper på den ene sia
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en avstemningstråd til...

skal lakke bilen opp igjen på ny til våren (diamantsvart), så lurer jeg på om jeg skal ha to delfingrå striper over bilen... fra front til bak... eller om dette vil bli harry? tenkte en omvendt elanor stil...

gjerne kom med noen meninger!

Skrevet

Er ikke helt sikkert på hvordan du mener, men alt kommer jo an på :P Kan helt sikkert bli tøft, men det kan sikkert bli jalla også, alt etter hvordan du gjennomfører det.

Tror det kan bli tøft om bruker litt tid på å planlegge, og sørger for å beholde linjene, evt ikke ødelegge dem på en måte som ikke ser bra ut.. :roll:

Hehe...smaken eg jo også som baken, og hva du synes er jo det viktigste :P Litt photoshopping eller lignende for å se hva du synes selv vil jo være nr 1 i mine øyne :P En fin ting er jo forøvrig at det ikke er mange andre som har det :wink: Og bare helt til sist vil jeg nevne at lakkede striper uansett blir mye bedre enn klister altså :)

Skrevet

Diamantsvart bil er jo en herlig lakk alene og syns personelig du ikkje skal ødelegge den, men om du skal ha striper, så hvorfor ikke noen tynne alpina striper på sidene? de syns eg ser passe bra ut! :) men for all del, smaken er som baken!

Skrevet

tenker at det skal være to striper på ca 10 med 5 cm mellomrom... så følger den ringen til fjernlyset og den andre da 15 cm lenger til høyre for den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...