Balltre Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Jeg vil nå si at 997 gjorde 996 gammel enda fortere. 996 kommer ikke til å få et vakkert ettermæle når det gjelder design. Til og med 964 ser bra ut sammenlignet med den! Jeg har alltid tenkt på 3,2 Carrera som et alternativ til E30 M3, men den er nok litt dyrere. Iallefall i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg vil nå si at 997 gjorde 996 gammel enda fortere. 996 kommer ikke til å få et vakkert ettermæle når det gjelder design. Til og med 964 ser bra ut sammenlignet med den!Jeg har alltid tenkt på 3,2 Carrera som et alternativ til E30 M3, men den er nok litt dyrere. Iallefall i Tyskland. Jeg er helt enig... enten går man for en klassisk 911 eller så kjøper man en 964, 993 eller en 997. 996 liker jeg ikke og Boxster kan jeg styre meg for, men en Cayman kan derimot være et godt kompromis. Personlig kunne jeg godt tenke meg en 911 SC eller en 911 Carrera fra begynnelsen av 80-tallet. Drømmen er imidlertid en 911 Carrera RS 2,7, men den er dessverre alt for dyr. Generelt liker jeg Porsche 911 ut fra tesen "less is more"... det originale klassiske designet er det mest elegante... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå