GSS Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 F.eks - Motor 4L V8 (540) - Automatkasse (540) - fangere - dører - lykter m gule og hvite blink - sportstoler (grå/antrazit) - Div brytere, seler, osv - Stor kjørecomputer - Instrumenter - Understell (540) - Radiatorer - Bremsekraftforsterker (540) - Ratt m/airbag ("vanlig" ratt, 4 eker) Og mye annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 ka lakk er dørene i? Rust? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Hva slags modell er intrumentene hentet fra? Leter etter et digitalt fra 520IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 AutofilE34: Dørene ble borte nesten før jeg rakk å få dem selv. Har da dessverre ikke dører lenger. ingard: Instrumentene kommer fra 540, og er digitale. Ser ut i ETK at det selve instrumentene er samme på 525 og oppover. Hva trenger du? Alle instrumentene? Bare huset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 bremser foran og bak ifra 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 bremser foran og bak ifra 540? Du har fått en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Noen bilder: Mer kommer etterhvert! (ligger også noe her, og noen prisforlsag: http://www.storsveen.org/e12/selges.htm ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg skal ha fram sjærm blikenre.. 80kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 AutofilE34: Dørene ble borte nesten før jeg rakk å få dem selv. Har da dessverre ikke dører lenger.ingard: Instrumentene kommer fra 540, og er digitale. Ser ut i ETK at det selve instrumentene er samme på 525 og oppover. Hva trenger du? Alle instrumentene? Bare huset? Problemet blir vel at toppfarta på 540 er mye høyere enn 520.. Hvordan blir det? Og det er fra en automatbil? Hva skal du ha for OBC'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Problemet blir vel at toppfarta på 540 er mye høyere enn 520.. Hvordan blir det? Og det er fra en automatbil? Hva skal du ha for OBC'en? Innbiller meg at de viser riktig uansett hva de er stilt til, ettersom det er giveren i bakstillingen som angir hastigheten. Var vel kun i wire-tiden det ble feil. Noe usikker på akkurat det der. Kommer fra aut. bil ja, men er samme på aut og man. Ser GS og Koed tar 1500,- for brukt OBC. Da kan vel jeg ønske meg 900,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Gir deg 100 spenn for sideblinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 hvilken farge er delene i? er det fra touring? pris på forskjerm høyre side, og frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 førerstolen din, er den hull i? hva slags farge hadde du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 svarer for gss da jeg har sett stolene og fargen på bilen stolene er hele og pene ikke noe hull som jeg så i går!fargen er rød/lilla vet ikke hva fargen heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Da kan vel jeg bare bekrefte det bmwm535i sier. Stolene ser hele og pene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå