Gå til innhold

Ettermontere 16:9 skjerm i e39


Anbefalte innlegg

Alt er plug & play, du må bare komme til. :)

Det kommer an på hvor kjent du er med demontering av interiør og slikt. Det er ikke så vanskelig, men det går fort noen timer. På min e46 måtte jeg ha ut førersete, baksete, hattehylle, konsollen mellom setene foran, hanskerom, speedometer og sikkert enda flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kun du avgjøre, men om du skal først gjøre dette ville jeg heller hatt 16:9-skjerm og DVD-basert navigasjon. 4:3-skjermen ser endel gamlere ut. Dette er ting som kan endres senere også forsåvidt, men om du bare har planer om å bruke det utstyret du allerde har tror jeg ikke jeg hadde brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ville heller hatt 16:9 selvfølgelig.. Men så er det kostnaden ved det da. Den jg kjøpte nå fikk jeg til en god pris, så da slo jeg til. 16:9 koster fort oppimot MINST 10 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er endel dyrere med 16:9, men du trenger ikke kjøpe alt å en gang, og man kan være heldig å finne noe hos en høgger eller billig på eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du kan være heldig å finne noe på finn.no, men det er sjelden vare der også. Høggere rundtom kan også være en mulighet, men det enkleste (og ofte billigste) er gode gamle eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er en som selger på finn.no, men han har en noget fin pris i forhold til eBay :)

Har søkt på forskjellige nettsider, der høggere har sammlet sine register, men det er ikke å finne noe serlig av 16:9 skjermer og mk4...

Hvor mye kan man stole på de forskjellige selgerne på ebay og hvilken pris er anbefalt, eller hva har andre klart å få de forskjellige komponentene til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett kan man stole på selgerene på eBay (til og med de fra Litauen), men det er alltid en god ide å sjekke tidligere salg personen har gjort og karakterer han har fått av andre.

Når det gjelder pris er nok det enkleste å overvåke et par eksempler for og så se hva de ender opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nu ikke helt hvor de enkelte finner de billige tingene på ebay. Finner ut at feks oljefilter er billigere hos mekonomen, som er min nermeste bilbutikk, kan nevne flere deler... Men har trykket på overvåking på flere objekter, så får jeg se hva jeg klarer å finne over litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell å bestille 16:9 skjerm nu, får det til 4000kr ink alt... Får begynne med skjermen, så blir det mk4 neste osv. Også kan jeg selge 4:3 skjermen til en billig penge også, hvis noen vil ha den?

Flere som vil ha 16:9 skjerm, så bestiller jeg flere i samme slengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...