Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Fant dette får 1700kr (35/10mm) eller (30/20) får 3352kr. Er ganske usikker:P er dette gode greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Flott E46! Men, det du viser til er i mine øyne ikke senking..1,5 cm? det vil jo såvidt vises bak... Anbefaler å koste på en flott E46 et justerbart senkesett...senk om sommern, hev til vintern...er jo en bil som fortjener dette denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 ja, så sant så sant. Men får nesten sjå det litt ann. Blir ikkje noke før våren uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 Eg ser etter anlgleyes til bilen. Har vert innpå koed.dk og sett, men finn ikkje noke. Noken som veit kor det går ann og få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Eg ser etter anlgleyes til bilen. Har vert innpå koed.dk og sett, men finn ikkje noke. Noken som veit kor det går ann og få tak i? De H&R fjærene er noe av det absolutt beste du kan sette på denne bilen Ville ALDRI bytta ut de fine org. lyktene med noe jalla angel eyes. Prøv å finne noen ringer, om du absolutt MÅ være som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Sånn, då trur eg at eg har bestemt ka felger som skal komme på bilen til våren. BBS RS-GT, trur dei kommer til og passe godt inn Men er det noken som veit prisen på desse sånn ca? og er det noken som veit kem som selger akkuratt dei felgene her i landet? prøvde og søke litt på nettet, men fant ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Sånn, då trur eg at eg har bestemt ka felger som skal komme på bilen til våren. BBS RS-GT, trur dei kommer til og passe godt inn Men er det noken som veit prisen på desse sånn ca? og er det noken som veit kem som selger akkuratt dei felgene her i landet? prøvde og søke litt på nettet, men fant ingen ting. autogrip.no er forhandler av bbs, men de felgene er dyre... Er vel ett sett i 18 til salgs her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Rimelig dyre felger ja, snakker fort om ca 7000 pr felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 ja, fant ut at dei kosta litt ja. Men får nesten diskutere litt med lommeboka og sjå ka den har og sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Lurte nett på ein ting med dei m3 speilene på koed. dette gjelder dei speilene fra og med 3/2003. vist eg skal ha med den automatisk foldbar funksjonen på dei, MÅ eg ha med memory funksjonen(har ikkje memory funksjonen på bilen ), korleis vill dette bli og koble? Vist eg driter i å ta med automatisk foldbare, og velger manuell uten memory funksjon, vill koblingen passe overens med den eg har no med tanke på at eg har automatisk foldbare speil atm.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 ingen som har peiling på dette`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Jo, takker satser på at den blir endå bedre til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Sånn, da nermer våren seg, så eg tenkte at eg måtte begynne og gjere meg klar. Så no har eg bestilt: M3 speil Az schnitzer front lepper H&R 35/10mm M-tech bunnmatter Så dette ser eg fram til og sette på Så tar og legger ut bilder når det har komt i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ja, der var delene komt i posten. Kom på onsdag. Så no er dei levert inn for lakking. Skal også spartle rundt front leppen. og lakke heile fronten opp på nytt. Tar seg litt bedre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå