Odd-M Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Det er lovlig med to stk 17,5-lamper i tillegg til nærlys og fjernlys. Det er faktisk også godkjent å montere de direkte til langlys uten egen bryter inne i bilen. Det var krav til egen bryter tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Skal ein ha 2 stk. 17,5-lamper kan ein like godt montere xenonlys i fjernlysa, så slepper du å demontere lysa om sommaren også.... Men det er no mi personlige meining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 noen av dem som har ekstralys på bimern sin som kunne tenkt seg legge ut bilde da? Har akkurat byttet ut mine med noen som er litt bredere. Var mer ovale før. Har montert bryter inne i bilen. Meget diskre om jeg skal si det selv. Lysene er kanskje ikke så diskre, men det driter jeg i. Når man kjører langt på jobb så må man se skikkelig. De er montert slik at man enkelt kan demontere de hvis man ønsker det. Vurderer også å kjøpe xenon til fjærnlysa mine. HB3 pærer, ser at Gunnar har noe slikt til salgs så hvis de ikke er for mye modifikasjon så blir det vel til at jeg handler her. Kan vel kanskje montere xenon i ekstralysene istedet som et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 noe slikt så jeg for meg ja! Tålelig bra det der. Er iallfall verdt det for effekten sin del. Bare synd det ikke er spesielt god plass å gjemme dem på e39:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Her er et par bilder jeg tok av min 97 modell E39 med original xenon og originale HELLA faceliftlykter: Montert 6000K DS2 pærer i nærlysene og 6000K xenon kit med 50W ballast til fjernlysene. Nærlys: Fjernlys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå