xZoPpY Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Har fått en ca pris på 4000,- med deler.. Er det dyrt eller hva? Kan noen finne ut hva delene som trengs å skifte ut ville ha kostet fra gsbildeler.no ? 95modell 320i
just_me Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Tror strammhjule kosta 1000 +- noen hundre lapper, og viftereima koster vel 2-300.
xZoPpY Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Takk for svar =) Da har jeg vel fått en ok pris vil jeg tro ca 2000 for jobben. Går vel et par timer med demontering og montering så..
Mexos Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg byttet alle strammehjulene til viftereima pluss viftereima på 325'n min. Kostet meg ca 1300kr i deler kjøpt fra Bmw forhandleren(ikke reima på ac pumpa og reima der, den byttet jeg rett før) Jobben tok meg under 1 time. Hos meg låste ene hjulet seg, gikk varm pga. reima og eksploderte. Reima la seg så på stålfestet og gikk varm og begynte å smelte. Det andre strammehjulet begynte så også å smelte sammen med reima Hele reima mi holdt på å ryke. Anbefaler derfor alle som har m50 motor som har passert 200 000km å bytte. Slik så det ut til meg:
xZoPpY Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Takk for fint svar Mexos Var det ikke ganske knotete å komme til nedi der? Må jo skru av endel for å komme til og så jeg.. har man gjort det før er det nok en enkel sak..
Mexos Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg Hadde aldri gjort det før Trengte ikke demontere noe, jeg kom til greit Men hadde konfilter så mulig jeg hadde litt bedre plass en originalt. Så måtte jeg ta av reima til AC pumpa for å få av viftereima da den satt innerst, men det slipper jo folk uten Aircondition eventuelt å tenke på. Var en grei jobb egentlig Skulle klart den nå på 20 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå