Gå til innhold

Varmeapparat blåser kaldt i midten. E34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varmeapparatet mitt gir masse varme både opp på vinduet og ned på beina. Men hvis jeg åpner opp for luft rett på meg, blåser den iskaldt.

Noen som har vært borti dette?

Bilen er en 1988 E34 520i

Skrevet

Samme her. Men det kommer varme ut ved siden av høytalerne. Det er vel til vinduet det og..

Kaldt i alle som peker rett fram, og i det store "luftehullet" midt på dæsjen..

Skrevet

Det jeg trodde ja. :) På min bryter der man velger om det skal blåse vindu, bein eller ut i midten er det ihvertfall blått (vanligvis kaldt det) akkurat der. Men min er 92" da, en komips av meg som har 96" blåser det varmt der.

Skrevet

Tror ikke det er det uten klima. Jeg har aldri fått no varmluft ut der. Om vinteren blåser det kaldt når man vil ha det varmt, og om sommeren blåser det varmt når man vil ha det kaldt :)

Skrevet

Etter 1993 kan du velge om du vil ha kald eller varm luft fra dysene i midten og dørene i biler uten klima. Dette vet jeg da jeg har en 93-modell selv og har sjekket det. :)

Skrevet
Etter 1993 kan du velge om du vil ha kald eller varm luft fra dysene i midten og dørene i biler uten klima. Dette vet jeg da jeg har en 93-modell selv og har sjekket det. :)

Det tok BMW 5 år å finne ut at det var lurt.. :P

Skrevet

Det kan du på 535 1990 modell med klima også. Kjørte en senest i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...