Hefner Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Har hørt at det ikke er bra og ha bilen stående ofte og lenge på tomgang jeg... er det noe i det eller er det bare vas? lenge så mener jeg tja... 20 min så en 5 min kjøretur så en halvtime på tomgang igjen osv... skulle ikke tro det har noen betydning for motoren eller??... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Ikke la den svive i park. Da er det bedre å la den gå i neutral (N).. Har jeg forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 hvorfor det? park er vel bare en lås som låser giret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Den burde stå i fri. Husker ikke helt hvorfor. men var noe med mindre motstand! konvertere eller noe?? Grunnen til at noen sier det ikke er bra å la bilen gå på tomgang er at du har mye mindre oljetrykk enn når du kjører. Men, en kald motor som går på tomgang har høyt oljetrykk uansett. så skader ikke å la bilen gå 5min på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Samtlige av firmabilene jeg har hatt, inkl. den jeg har nå står og går fra den blir startet om morgen til den blir stoppet om kvelden i perioder. Ingen av dem som har havarert ennå. Mange av dem har blitt solgt til ansatte etterhvert som dem blir "utrangerte", og alle går å går å gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå