bmwcoupe Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 heisann Skulle gjerne hatt effektanlegg på min 94 mod E36 316i coupe, noen som vet hvor jeg finner dette? finner kun bakpotter, men skal ha hele veien vis jeg skal koste på dette på bilen min!! Takker for svar!!
Tam Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Du er klar over at det ikke gir noe ekstra effekt å snakke om?
bmwcoupe Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 gir det ikkenoe?? må da gi litt effekt
Fredrik Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 heisannSkulle gjerne hatt effektanlegg på min 94 mod E36 316i coupe, noen som vet hvor jeg finner dette? finner kun bakpotter, men skal ha hele veien vis jeg skal koste på dette på bilen min!! Takker for svar!! Hvorfor ?... ... Det er allikevel helt begrenset hvor mye et gjennomført effektannlegg gir av ekstra effekt i forbindelse med en E36 316i Coupe. Hvis du ønsker å betale for kvalitet kan du f.eks gå for et Eisenmann annlegg. Det er flere her inne som har prøvd dette i forbindelse med BMW´s rekkefirere... med et godt resultat (visuelt og lydmessig)...
Superbeetle Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Eneste du kan gjerne merke er at motoren går litt lettere. Dvs hvis den gamle eksosen er tettet seg litt til.. Men eisenmann til 6000kr hadde jeg ikke spandert. Jeg kjøpte ny org eksospotte og sveiste på nye endestusser. Var iallefall veldig fornøyd med det, og merket en forskjell på motoren. Men det er jo ikke snakk om de store forskjellene, er mer slik en merker når man er godt kjent med bil/motor.. Ville heller spandert på et konfilter, syntes det lager pen lyd jeg Bilxtra effektanlegg er harry....
bmwcoupe Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 ok takker for svar, blir kanskje bare bak potte da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå