Polardego Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Jeg tok interiøret med i bilen min, kjører T5 til vanlig. Mangler enda teppe for å ferdigstille denne.
knut_olestad Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Du får stikke en tur til Morten Buland og få han til å lage ett til deg
Polardego Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Da ser det ENDELIG ut som jeg får tak i nytt gulvteppe, har veldig lyst til å denne klar til neste sesong spesielt sine jeg solgte den fine Audi Coupèn min her om dagen... Denne er også veteran om noen få dager så da er det billig å kjøre med... Står lagret på en låve nå, men tar den ned på verkstedet igjen så fort teppene kommer.
bmwtussan Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Så du hadde audi en liggende for salg, var en nydelig bil den. Kjekt du fikk tak i teppe, da blir det nok bmw til sommeren
Tzunami Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Har du fått teppe til denne nå da? vil se denne rulle!
Polardego Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Har du fått teppe til denne nå da? vil se denne rulle! Har funnet, regner med å trille denne ned fra låven når vi får unna litt av det vi holder på med nå. Er litt mange prosjekter på en gang her nå...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 synes du skal få istand denne til bmw-treffet på søndag 3.! eller iallefall få den frem til jeg kommer innom neste fredag
Polardego Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 synes du skal få istand denne til bmw-treffet på søndag 3.! eller iallefall få den frem til jeg kommer innom neste fredag Det har jeg desverre ikke tid til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå