Galskap Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 en liten film jeg fant av gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 HEhe, ser noe skrall ut den bilen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 En ting er sikkert, jeg skal ihvertfall ikke kjøpe bil av deg! Men ser heller ikke ut som noen av bilene dine blir solgt videre da du dreper alle sammen Men ligger vel litt i nicket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Legg merke til at han skrev han FANT, noe som kan bety at han har solgt bilen, og at den nye eieren har filmet og lagt ut dette. Uansett hvem sin "skyld" dette er, så vil jeg ikke påstå det generelt sett er så veldig lurt å legge ut en slik film hvor registreringsnummeret, det norsktalende språket, og masse ansikter vises. Det er å be om å bli sporet opp hvis politiet får ferten av dette filmklippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Hva er mailen til purken? har kopiert de fleste innlegg her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Er det brua over til Leksvika ? Fin fotograf. Burde bli med i topmodel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 stemmer det er skarnsundbrua ;D den som tidligere hadde bomstasjon! om purken vil ta meg for dette, værsågod! det har de prøvd før! var nemlig ulovlig ombygd til 2.5! fikk begjær om kontroll, dagen før vraka jeg bilen og leverte inn skiltene istedet for og vise bilen! så om purken legger ressurser i og finne meg på den videoen! prøver de nok uten nytte! for bilen fins nemlig ikke mere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå