D.C.V Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Bøter får man jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Dette stemmer nok, folkens. God jul og kjør pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 fikk jo 7800 kr i bot da jeg lå i 112.5 km/h timen i 80 sonen, sliter med å betale ned den jævla boten Om boten medfører vesentlige økonomiske problemer for deg kan du søke om å boten delt opp i flere mindre beløp. Anbefaler deg å gjøre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 fikk jo 7800 kr i bot da jeg lå i 112.5 km/h timen i 80 sonen, sliter med å betale ned den jævla boten Om boten medfører vesentlige økonomiske problemer for deg kan du søke om å boten delt opp i flere mindre beløp. Anbefaler deg å gjøre dette! Minstebeløp 600,- i måneden, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Lista stemmer den, man må bare tolke den riktig Jeg har forøvrig aldri fått fartsbot, har hatt lappen i over 7 år. Parkeringsbøter er en annen sak da. Fikk en kreativ bot en gang da; mot kjøreretning, uten belte og med mobil= 4800 blanke norske uflaks sa Severin Suveren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Har folket ikke råd til å betale bota for å kjøre for fort, må de jo holde seg til fartsgrensa da. Men hvorfor skal det være dyrere å kjøre fort i Norge enn resten av Europa? Det er noe som heter rimelig og urimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 sant så sant.. men tror det har noe med veistandaren å gjøre, men det er jo bare et skrik om bedre veier ikke høyere bøter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 lista stemmer bra den..fikk 7800 i bot i 100sona...sånn er det å ligge å daffe i 6.gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 fikk jo 7800 kr i bot da jeg lå i 112.5 km/h timen i 80 sonen, sliter med å betale ned den jævla boten Om boten medfører vesentlige økonomiske problemer for deg kan du søke om å boten delt opp i flere mindre beløp. Anbefaler deg å gjøre dette! Minstebeløp 600,- i måneden, om jeg ikke husker feil. Fikk bot på 7000,- en gang. Var bare lærling. Så jeg fikk den oppdelt. Mener jeg betalte 500.- i måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 http://home.no.net/tbmalone/maloneweb__politi_sivil.htm Dette er en grei link som forklarer litt mer utfyllende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 http://home.no.net/tbmalone/maloneweb__politi_sivil.htm Dette er en grei link som forklarer litt mer utfyllende Kjøring på motorveg:Kjøring på motorveg med motorvogn eller vogntog som ikke lovlig kan kjøre minst 40 kmt, eller kjøring med moped på motorveg 1.3000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Har folket ikke råd til å betale bota for å kjøre for fort, må de jo holde seg til fartsgrensa da. Men hvorfor skal det være dyrere å kjøre fort i Norge enn resten av Europa? Det er noe som heter rimelig og urimelig. Det var Finansdepartementet som bestemte at bøtesatsene skulle økes for en god stund siden. Det lukter muffins lang vei. Høye bøtesatser kan uansett lett rettferdiggjøres med at folk kjører for fort likevel. Bortsett fra det så har vi en annen kultur/holdning i Norge enn i andre land. Har vært veldig stor fokusering på fart fart fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Kjøring på motorveg:Kjøring på motorveg med motorvogn eller vogntog som ikke lovlig kan kjøre minst 40 kmt, eller kjøring med moped på motorveg 1.3000 kr Den var kanskje litt drøy ja, men du skjønte vel sikkert hva det skulle stå.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Den tabellen stemmer godt den Nettopp kjøpt e30'n å kost meg nå i romjula vært hjemme å på byen osv.. så ser jeg i postkassa idag at der ligger brev til meg... betal 10 ooo,- til politiet eller 16dager fengsel... innen 16 januar!! jeg går jo på skole enda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Tatt av fotoboks!? Mista lappen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå