norvatio Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Da var alle 100sett ankommet oss 1 uke før skjema. Settene ser meget bra ut og er svært enkle og montere. Nå: 699,- Du får med nødvendige ringer for å dekke din bils lykter, til noen bilmodeller følger det med 2 ringer og til andre følger det med 4. Du får også med inverters med ledninger tilpasset din modell (plug&play) (se produkt beskrivelsen på norvatio.no for å se hva du får) Du får også med en lettforståelig illustrert monteringsinnstruks på engelsk, Derfor lager ikke vi en egen på Norsk da dette ikke virker nødvendig, men om det er ønskelig så kan vi lage en til deg evt oversette, gi beskjed om dette. Siden varer og frakt ble rimeligere enn hva vi først beregnet og dette er noe vi ønsker å selge mye av, så setter vi ned prisen til 699,- inkludert MVA. (kunder som har tidligere kjøpt for 999,- får nå igjen penger) Se produktene her: http://www.norvatio.mystore.no/index.php/cPath/1441 6 Måneders Garanti! Altid 20 dagers angrerett hos norvatio.no
norvatio Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Nå gir vi 12 måneders garanti på varene. Det er oppgitt fra produsent minimum 15000 brukstimer på produktene. Det er over 22 måneder med 24/7 bruk.
Martin-D Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Bestilte et par slike, kommer med en tilbakemelding når de er montert (e36)
///Martin Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Jeg monterete slike ringer på en E36 jeg hadde før. Ble veldig tøfft. Men vil råde om å fjerne selve innerglassene i lyktene ved montering. Ser mye bedre ut da. MEN dette er selvsagt ikke godkjent!
norvatio Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Bestilte et par slike, kommer med en tilbakemelding når de er montert (e36) Takker for det Sendes imorgen, har blitt litt mange papirer i det siste så EDI printeren var tom for toner idag
norvatio Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Her er noen andre som er testet Diverse Blå Lilla Rød Vi har rød, blå, lilla til E36, men kan også få tak i disse til alle andre modeller på forespørsel, samt oransje
S.Arnesen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 vurderer ett slikt sett til min sen 99 mod e46, hvordan finner jeg ut om jeg har prosjektor lykter eller ikke?
norvatio Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 vurderer ett slikt sett til min sen 99 mod e46, hvordan finner jeg ut om jeg har prosjektor lykter eller ikke? Hei, vi hadde fått feilinformasjon fra produsenten til og begynne med. Det skal være kun to kategorier. E46 2-dørs E46 4-dørs Skal få ryddet opp i dette nå.
Motor Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 har en 95 e38.. .. passer disse der? evnt. hvordan få opp glassene på lyktene? og ligner den kjølige fargen til venstre på bildet på fargen som er i hella angeleyes?
norvatio Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 har en 95 e38.. .. passer disse der? evnt. hvordan få opp glassene på lyktene? og ligner den kjølige fargen til venstre på bildet på fargen som er i hella angeleyes? E38 http://www.norvatio.mystore.no/ds_produ ... ts_id/5727 Kjølige? det er vel de blå du mener? De har vi ikke på lager til E38 enda, bare hvite. Det følger med en illustrert innstallasjons veiledning.
Motor Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 når kan jeg forvente at lyktene mine kommer? gleder meg og er utolmodig
Oak Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 De til E46 2-Dørs, passer de facelift eller pre-facelift? Facelift ringene er mye mindre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå