Gå til innhold

Lyspakke/fotlys i e46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lyset lyser så lenge det er lys i instrumentene. Det er bare fotromsbelysningen som kun er på om kupèlyset er på eller om døren er åpen (desverre). Jeg liker det svært godt og kunne tenkt meg at det var på hele tiden. Å ha en egen knapp kan nok være en god og lur ide. Eller koble dem på lysbryteren til hovedlysene.

Jeg prøver å lete opp delenummeret på disse lysene, men finner dem ikke i farten. Rart, for jeg satt jo med alle delenumrene for hele dørsiden her om dagen. Jeg vil imidlertid ikke garantere deg at de passer E46, da disse kommer originalt med lyspakke for E60/E61 (facelift). Jeg vet heller ikke hvordan de er festet, men er det kun de "lysrørene" lar det seg jo gjøre.

Kommer tilbake med delenummer.

Da sitter jeg her med hele dørsiden foran meg på skjermen. Det er vanskelig å finne, men det kan være en av disse;

07 Led door/side trim panel lighting; 63 31 6 983 040

06 Light guide, door trim panel, right; 63 31 6 983 036

06 Light guide, door trim panel, left; 63 31 6 983 035

161541_p.png

Her er bilde av dørsiden, men får ikke noe ut av det desverre. Skulle vært et mer detaljert bilde og av alle delene som er i dørsidene.

159888_p.png

Jeg vet ikke om våre gode venner, Geir Ove og Fredrik fra KOED kan finne ut av delenumrene jeg? Evt. ved hjelp av chassinummeret fra min bil. Send PM.

Skrevet

Kjempegreier saltkjelen! Ser for meg at disse lysene kanskje kunne funket. Bryter og dimmer for seg selv hadde vært en god ide ja, da kan en vertfall styre det som en vil. Skulle jo tro det bare var + - på de lysene der og da :) Men du tenker kanskje om de trenger en annen spenning enn det som er vanligt? Takk viss du gidder finne nr :)

Skrevet

Endret posten over, John H. Håper det er riktig og håper det er til hjelp. Jeg håper imiderltid om f.eks KOED gutta kan finne ut av om det er delenumret/ene til disse lyktene. Jeg er, som nevnt. Usikker på hvilken av de er og om det i det hele tatt er de.

Skrevet

Der kom det noen nr. ja..men eg kan ikke finne disse på gs f.eks..Men takk for hjelpa, tror disse kan være bra..skal sende en pm til koed gutta og hørre med de eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...