Gå til innhold

Tråden om min bil, E46 320i Touring.Bilen er solgt.

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Takk skal dere ha!

Valget av hekkskjørtet var enkelt, jeg ville ha noe rent, men samtidig noe som skilte seg litt ut..

Valget gikk selvsagt til Ac Schnitzer! Har bare ikke fått somlet meg til å sette på det lille merke på skjørtet enda..

Er bllitt fornøyd! Ble helt riktig i forhold til senk, BMW Smurfen!

Bare få handlet inn nye blinklys foran, da det ene er sprekt og ikke særlig pent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt dine Clubsport splittere? Passform osv. :)

www.koed.no ;)

Passformen var så som så... hehe.. kanskje derfor de er festet fast til fangeren før lakkering :P Eneste som er litt dritt i forhold til det er dersom jeg slår nedi og en av dem sprekker/knuser.. da blir det ikke så pent i forhold til om man kunne tatt dem av.. men kjører pent, så burde det gå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Richard, det var en betydelig oppgradering fra slik den var! ;) Hekken var helt unik - og veldig lekker! :D

Takk takk Cato!

Bilen har virkelig blitt et mer smykke nå enn hva den var. Virkelig synd å tenke på at den skal selges i nær fremtid, men behovet for 4x4 er virkelig overveiende.

Noe nytt på bilfronten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ja, da får jeg kanskje komme med en oppdatering her..

Skal få polert bilen helt ned etter vinterens stygge salt! Samtidig skal jeg bytte bremsevæske, samt nye håndbrekksko og oljeskift.

Deretter må jeg få tatt en 4hjuls kontroll av bilen og opp til biltilsynet slik at de kan godkjenne senkingen min i vognkortet.

Etter det vil bilen bli lagt ut for salg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ble det av deg igår?

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

Jeg var på jobb å festet skjørtet + polerte :P Gikk meg hus forbi.. Fikk kjeft av Doktorn istad på det og.. :P

vi hadde date hos Morris... som by the way skulle ha 2500,- for 4hjuls kontroll!! Er broren din mer medgjørlig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...