Gå til innhold

Tråden om min bil, E46 320i Touring.Bilen er solgt.

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Da får jeg kanskje oppdatere litt, er lenge siden det er skjedd noe her.. Fremdeles dårlig med datamaskin, så å legge ut bilder går dårlig.

Har fikset bordcomputeren min, så nå er den up to date igjen, greit å kunne se hva forbruket ligger på bla.

Bare komme litt ut i uken, så jeg har litt kontroll på hva lønna blir på, så skal jeg bestille skiver og klosser rundt om, samt slitasjevarslere.

Bestiller samtidig også senkesett 40/30mm med dempere! Greit å få den litt ned nå, selvom bilen skal selges til søster etter sommeren, så må demperne byttes, like greit å bytte til senking nå som GS har kamanje, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk fiksa det ja =)

det blei bra og?

Ble bra vettu, borcomputeren funker som bare det.. vet ikke om jeg vil se hva forbruket egentlig er.. hehe! Ikke med tanke på neste bil hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
0-30? det var tynne saker. er det anbefalt til din motor?

trodde de fleste hadde 0-40 eller 5-40 som anbefaling.

0-30 var tynne saker ja.. hehe!

5-30w var det.. noe nye greier fikk jeg beskjed om.. var visst heftig, dyreste olja som var på den lista.. hehe, viktig viktig..

anbefalt, tja.. stod hvertfall bmw longlife.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepen bil, Richard! Strøkent interiør og "rette" farger :)

Tving søstra di til å kjøre rundt på 18", det ser klart best ut 8)

Takk takk! Hehe.. Hun var i grunn ikke så lysten på det.. Men vi får se hva som skjer :) Var ikke for mye interesse for bytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja, da var tiden igjen inne for en liten oppdatering.

Har solgt felgene jeg hadde på den da jeg skal selge til min søster. Hun sier selv at 18toms er for stort på bilen, men jeg klarte ikke dy meg da jeg fikk et ok prisforslag på disse jeg nå har kjøpt. Felgene kjøpte jeg av tidligere eier av bilen og har også vært montert på min forrige BMW. Her er det ikke snakk om å kjøpe èn bil av samme person.. hehe

Jeg har også fått lakkert listene rundt om, det ble MYE penere.. synes nå hvertfall jeg:) Bilen så plutselig ikke så gammel ut som jeg dessverre synes den gjør med ulakkerte lister.

Resultatet ser du her:

tvee8n776v9rnd4byzdk.jpg

18khmwd2l95ymd9pa0h3.jpg

pbvyjkxcgbyz8be2juof.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...