Vegar br. Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Det er den helga det er sommertreff på acr.. Er nok en del som skal dit, inkl meg
opt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Stemmer det. Huska det ikke i farten. Noen andre forslag?
Vegar br. Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 helga etter sommertreffet er det sommerfestival i selbu, regner med mange skal dit? Hva med helga etter selbu da? 28-29 juni.. Eller f.eks neste helg? passer ikke for min del da, men det skal det jo ikke stoppe i =)
Torbjørn E39 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Godt å se at det finnes flere bimmere nord for Trondheim og sør for Mosjøen Bor selv på Steinkjer og hadde vært fint med noen treff her også. Vært på noen treff sørpå tidligere for en del år siden, var sist i Trondheim nå 3 mai. Morro med treff!
opt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Skrevet Mai 25, 2008 Hadde ett treff i Steinkjer i januar og det blir vel der neste gang også. Siden det er mye annet som skjer i helgene i juni kan vi ta det på kveldstid en ukedag i stedet. Blir ikke mørkt lenger nå for tia, så det er ingen hindring. Som nevnt, kom med innspill dere som vil være med.
Vegar br. Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Ikke så dumt å ha det i ukedagene nei.. Da blir det jo maange muligheter Jeg kommer ikke til å vise meg på treff på noen uker i allefall.. Venter på fram- og bakfanger
Torbjørn E39 Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg kan stille på kveldstid jeg, ikke noe problem. Vært morro d å fått linet opp en del bimmere og lagt ut bilder av treffet her.
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Va skjedde med denne tråden i mai? Ble d noe treff i juni i Nord-Trøndelag, eller ble tråden mistet
ESveen Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Bygg opp en gjeng, så tar vi ett fellestreff med Nord/Sør trøndelag f.eks på Stjørdal. Regner med dere stiller på BMWCCN's treff på Lånke 24.august?
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Jeg tviler jeg stiller den helgen, er vel uten bimmer den helga pga service og oppretting etter skade + utbedring på rustgaranti.. Kommer sterkere tilbake i løpet av høsten, da med strøknere bil enn noensinne om mulig
ESveen Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Hei Torbjørn. Sendte jeg det resultatet på årets fineste bil fra CCN pussetreffet? Kjøpte konvolutt og frimerker, men husker rett å slett ikke om jeg sendte det. Beklager hvis det er glemt.
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Har ikke mottatt noe, men har glemt å si ifra Går nok bra d ser du, vet jo hvor jeg treffer deg da
ESveen Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Skal finne det til Lånke, så om du kommer får du det da.
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Kommer litt an på Bmw verkstedet, får spørre om de har noe morro å låne meg den helga så kommer jeg i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå