Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

helga etter sommertreffet er det sommerfestival i selbu, regner med mange skal dit? Hva med helga etter selbu da? 28-29 juni..

Eller f.eks neste helg? passer ikke for min del da, men det skal det jo ikke stoppe i =)

Skrevet

Godt å se at det finnes flere bimmere nord for Trondheim og sør for Mosjøen ;-)

Bor selv på Steinkjer og hadde vært fint med noen treff her også. Vært på noen treff sørpå tidligere for en del år siden, var sist i Trondheim nå 3 mai. Morro med treff!

Skrevet

Hadde ett treff i Steinkjer i januar og det blir vel der neste gang også.

Siden det er mye annet som skjer i helgene i juni kan vi ta det på kveldstid en ukedag i stedet. Blir ikke mørkt lenger nå for tia, så det er ingen hindring. Som nevnt, kom med innspill dere som vil være med.

Skrevet

Ikke så dumt å ha det i ukedagene nei.. Da blir det jo maange muligheter :)

Jeg kommer ikke til å vise meg på treff på noen uker i allefall.. Venter på fram- og bakfanger :)

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Bygg opp en gjeng, så tar vi ett fellestreff med Nord/Sør trøndelag f.eks på Stjørdal.

Regner med dere stiller på BMWCCN's treff på Lånke 24.august?

Skrevet

Jeg tviler jeg stiller den helgen, er vel uten bimmer den helga pga service og oppretting etter skade + utbedring på rustgaranti.. Kommer sterkere tilbake i løpet av høsten, da med strøknere bil enn noensinne om mulig ;-)

Skrevet

Hei Torbjørn. Sendte jeg det resultatet på årets fineste bil fra CCN pussetreffet? Kjøpte konvolutt og frimerker, men husker rett å slett ikke om jeg sendte det. Beklager hvis det er glemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...